Cerovac, Sabina (2011) Franšizing u poduzeću „Auto Benussi“ d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (12MB) |
Sažetak
Pokretanje vlastitog posla predstavlja veliki rizik za poduzetnike s obzirom da velika većina njih propadne već u prvoj godini poslovanja. No, oblik poslovanja koji nudi franšiza najbliže je garanciji za uspjeh na današnjem tržištu. Na temelju definiranja i analize pojmova s područja franšize u diplomskom radu iznijeti će se temeljna znanja za izbor oblika franšize koja najbolje odgovara budućem poduzetniku. Također, istražiti će se kakva je situacija franšizinga u Hrvatskoj zajedno s njegovim preprekama razvoja kako bi se predočilo u kojoj su mjeri hrvatski poduzetnici prepoznali kupnju franšize kao siguran i lakši način ulaska u poduzetništvo. Primjenom teorijskih saznanja glede franšizinga na poduzeću „Auto Benussi“ d.o.o. ispitati će se da li franšizni način poslovanja predstavlja najbolji put do uspjeha budućeg poduzetnika. Naime, poduzeće „Auto Benussi“ d.o.o. obratilo se znalcima i ušlo u afirmirani posao pod imenom i vodstvom velikih poduzeća umjesto samostalnog pokretanja poslovnog pothvata. Pritom je s ograničenim kapitalom i poslovnim znanjem realizirana poduzetnička ideja i osiguran učinkovit nastup na tržištu. Kupnjom franšize „Auto Benussi“ d.o.o. je u kratkom vremenu postalo uspješnim i prepoznatljivim poduzećem budući da kupcima osigurava visoko kvalitetne proizvode uz povoljnu cijenu. Cilj diplomskog rada je prikazati franšizing kao atraktivan i prodoran način poslovanja koji velikim poduzećima omogućuje brzo širenje na najudaljenija tržišta, malim poduzetnicima brz rast i razvoj, siguran profit, održivost i konkurentnost, a kupcima zadovoljstvo visoko kvalitetnim uslugama i bogatim prodajnim asortimanom. Danas franšizing postaje dominantnim oblikom poslovanja malih i srednjih poduzeća jer omogućuje smanjenje tradicionalnih prepreka s kojima se suočavaju mali poduzetnici, te može biti dobra prilika za svakoga što ukazuje na njegovu važnost u sferi poduzetništva. Ključne riječi: značajke franšizinga, franšizing u Hrvatskoj, franšizing u poduzeću „Auto Benussi“ d.o.o.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/200 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.5 Trgovina s inozemstvom. Vanjska trgovina. Međunarodna trgovina |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 23 Jan 2012 10:28 |
Zadnja promjena: | 23 Jan 2012 10:28 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1003 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |