Preskavec, Boris (2011) Analiza društveno odgovornog poslovanja trgovačkog društva "Koka" d.d. Varaždin. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (729kB) |
Sažetak
Društveno odgovorno poslovanje je sve važniji čimbenik poslovanja svakoga poduzeća. Sve više poduzeća prihvaća društvenu odgovornost jer vide određene prilike u vidu poboljšanja poslovanja, većom efikasnosti, širenjem na druga, tj. međunarodna tržišta, stjecanjem reputacije i jednostavno većim prihodima. Poduzeća koja primjenjuju društvenu odgovornost većinom su velike korporacije, ali i sve više srednjih i malih poduzeća prihvaćaju društvenu odgovornost jer žele biti što konkurentnije kako na domaćem tržištu tako i na inozemnim tržištima. Nekad je poduzećima bilo primarni cilj što više zaraditi, bez obzira na način na koji će to napraviti. Danas se ta situacija promijenila i osim profita, poduzeća sve više pažnje posvećuju svojim zaposlenicima, zaštiti okoliša, interesnim skupinama, dobavljačima i vlasnicima (dioničarima). Važnost zaposlenika u organizaciji u današnjem vremenu od velikog je značaja za uspjeh poduzeća. Cilj rada je prikazati implementaciju koncepcije društveno odgovornog poslovanja u trgovačkom društvu „Koka“ d.d. Varaždin. Nakon uvoda, rad je podijeljen na šest poglavlja. Drugo poglavlje bavi se koncepcijom održivog razvoja. U poglavlju se spominje i evolucija održivog razvoja te načela održivog razvoja. Treće poglavlje bavi se koncepcijom društveno odgovornog poslovanja. U poglavlju se objašnjava pojam društveno odgovornog poslovanja i prednosti koja poduzeća imaju provođenjem društvene odgovornosti. Četvrto poglavlje bavi se društvenom odgovornošću u Republici Hrvatskoj, zatim sudionicima koji sudjeluju u provedbi samog procesa i kako se mjeri društveno odgovorno poslovanje u Hrvatskoj. Navode se i institucije koje su sudionici društvene odgovornosti ili svojom djelatnošću potiču na održivi razvoj i društveno poslovanje. Peto poglavlje opisuje nastanak poduzeća „Koka“ d.d. Varaždin, djelatnošću samog poduzeća, organizacijom, proizvodima i robnim markama, ljudskim resursima poduzeća. Šesto poglavlje je najvaţniji dio rada i tu se analizira društveno odgovorno poslovanje društva, na koji sve način društvo primjenjuje društvenu odgovornost prema svojim zaposlenicima, interesnim skupinama, kvaliteta proizvoda i certifikati, te o priznanjima i nagradama koje je poduzeće ostvarilo na domaćem i inozemnim trţištima. Opisuje koje su prednosti društvene odgovornosti „Koke“ d.d. i tržišni odnosi tijekom posljednjih nekoliko godina, te kako se poduzeće nosi sa situacijom u svijetu i u Hrvatskoj (globalna ekonomska kriza). Metode korištene u radu su induktivna metoda, metoda istraživanja, metoda komparacije, metoda klasifikacije, metoda deskripcije i metoda kompilacije.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/213 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 02 Mar 2012 07:46 |
Zadnja promjena: | 02 Mar 2012 07:46 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1020 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |