E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Analiza društveno odgovornog poslovanja trgovačkog društva "Koka" d.d. Varaždin

Preskavec, Boris (2011) Analiza društveno odgovornog poslovanja trgovačkog društva "Koka" d.d. Varaždin. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (729kB)

Sažetak

Društveno odgovorno poslovanje je sve važniji čimbenik poslovanja svakoga poduzeća. Sve više poduzeća prihvaća društvenu odgovornost jer vide određene prilike u vidu poboljšanja poslovanja, većom efikasnosti, širenjem na druga, tj. međunarodna tržišta, stjecanjem reputacije i jednostavno većim prihodima. Poduzeća koja primjenjuju društvenu odgovornost većinom su velike korporacije, ali i sve više srednjih i malih poduzeća prihvaćaju društvenu odgovornost jer žele biti što konkurentnije kako na domaćem tržištu tako i na inozemnim tržištima. Nekad je poduzećima bilo primarni cilj što više zaraditi, bez obzira na način na koji će to napraviti. Danas se ta situacija promijenila i osim profita, poduzeća sve više pažnje posvećuju svojim zaposlenicima, zaštiti okoliša, interesnim skupinama, dobavljačima i vlasnicima (dioničarima). Važnost zaposlenika u organizaciji u današnjem vremenu od velikog je značaja za uspjeh poduzeća. Cilj rada je prikazati implementaciju koncepcije društveno odgovornog poslovanja u trgovačkom društvu „Koka“ d.d. Varaždin. Nakon uvoda, rad je podijeljen na šest poglavlja. Drugo poglavlje bavi se koncepcijom održivog razvoja. U poglavlju se spominje i evolucija održivog razvoja te načela održivog razvoja. Treće poglavlje bavi se koncepcijom društveno odgovornog poslovanja. U poglavlju se objašnjava pojam društveno odgovornog poslovanja i prednosti koja poduzeća imaju provođenjem društvene odgovornosti. Četvrto poglavlje bavi se društvenom odgovornošću u Republici Hrvatskoj, zatim sudionicima koji sudjeluju u provedbi samog procesa i kako se mjeri društveno odgovorno poslovanje u Hrvatskoj. Navode se i institucije koje su sudionici društvene odgovornosti ili svojom djelatnošću potiču na održivi razvoj i društveno poslovanje. Peto poglavlje opisuje nastanak poduzeća „Koka“ d.d. Varaždin, djelatnošću samog poduzeća, organizacijom, proizvodima i robnim markama, ljudskim resursima poduzeća. Šesto poglavlje je najvaţniji dio rada i tu se analizira društveno odgovorno poslovanje društva, na koji sve način društvo primjenjuje društvenu odgovornost prema svojim zaposlenicima, interesnim skupinama, kvaliteta proizvoda i certifikati, te o priznanjima i nagradama koje je poduzeće ostvarilo na domaćem i inozemnim trţištima. Opisuje koje su prednosti društvene odgovornosti „Koke“ d.d. i tržišni odnosi tijekom posljednjih nekoliko godina, te kako se poduzeće nosi sa situacijom u svijetu i u Hrvatskoj (globalna ekonomska kriza). Metode korištene u radu su induktivna metoda, metoda istraživanja, metoda komparacije, metoda klasifikacije, metoda deskripcije i metoda kompilacije.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/213
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Datum pohrane: 02 Mar 2012 07:46
Zadnja promjena: 02 Mar 2012 07:46
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1020

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku