Krbec, Denisa and Currie, David M. (2010) Advantages of experiential learning in development of international economics and business study programs. Ekonomska istraživanja (3). pp. 121-133. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (314kB) |
Sažetak
Procesi internacionalizacije u visokom obrazovanju moraju poštivati jedinstvenost pojedinih društava i kultura, te – u okolnostima sveopće globalizacije – moraju poticati razumijevanje i suradnju u okvirima međunarodne akademske suradnje. U tom je kontekstu moguće razumijevanje međunarodne dimenzije visokog obrazovanja kao perspektive, aktivnosti ili programa koji uključuju interkulturalni pristup temeljnim funkcijama sveučilišta. Global Business Practicum na Rollins College-u i suradnja između Rollins-a i Sveučilišta Jurja Dobrile, Odjela za ekonomiju i turizam “Dr. Mijo Mirković” u Puli pružaju brojne poučne primjere o obrazovanju studenata ekonomije i poslovne ekonomije uz sudjelovanje u poslovnim projektima, te mogućnostima evaluacije međunarodne suradnje kroz sustav ECTS-a i - jednako tako - sustav vrednovanja koji se primjenjuje u SAD-u.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 3/2010 |
Ključni pojmovi: | iskustveno učenje, iskustva studenata, ekonomsko i poslovno obrazovanje, praktikum, Hrvatska |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 37 Odgoj i obrazovanje > 378 Visoko obrazovanje. Sveučilišta. Akademije > 378.633 Ekonomski, poslovni, trgovački koledži |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Sep 2012 11:35 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 08:10 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1200 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |