Kostić-Bobanović, Moira (2006) Self-perceived communication competence of economics students in business english. Ekonomska istraživanja (2). pp. 67-74. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (166kB) |
Sažetak
U ovom istraživanju željeli smo istražiti kolika je samoprocjena komunikacijske kompetencije studenata ekonomije pri upotrebi poslovnog engleskog jezika. Proveli smo linearno istraživanje sa studentima prve godine ekonomije koje smo ponovili s istim uzorkom tijekom druge i treće godine. Rezultati istraživanja pokazali su da postoje razlike u samoprocjeni komunikacijske kompetencije. Samoprocjena komunikacijske kompetencije postepeno se povećala kroz godine.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2/2006 |
Ključni pojmovi: | komunikacijska kompetencija, samoprocjena, poslovni engleski jezik |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 37 Odgoj i obrazovanje > 378 Visoko obrazovanje. Sveučilišta. Akademije 8 Književnost > 81 Lingvistika i jezici > 811 Jezici > 811.11 Germanski jezici > 811.111 Engleski jezik |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 24 Sep 2012 11:16 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 08:18 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1344 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |