Rupčić, Nataša (2006) Značajke poduzeća Primorsko goranske županije u kontekstu koncepta poduzeća. Ekonomska istraživanja (2). pp. 118-131. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (263kB) |
Sažetak
Cilj ovoga rada je istražiti i ocijeniti značajke koncepta poduzeća koje uči općenito i na uzorku poduzeća Primorsko-goranske županije sa svrhom stvaranja osnovice za definiranje aktivnosti za transformaciju klasičnih poduzeća prema poduzeću koje uči. U svrhu dokazivanja hipoteze primijenjene su sljedeće metode: metoda analize i sinteze, deskriptivna metoda, komparativna metoda, metoda mozaika, metoda dokazivanja i opovrgavanja te statističke metode. Na osnovi rezultata istraživanja može se zaključiti da potreba permanentnog učenja zahtijeva formiranje okružja koje potiče učenje, a to je koncept poduzeća koje uči. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku poduzeća Primorsko goranske županije ukazuju kako je potreban daljnji rad na istraživanju, popularizaciji i učinkovitom uvođenju ovoga koncepta.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2/2006 |
Ključni pojmovi: | učenje, poduzeće koje uči, poduzeća Primorsko goranske županije |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 334 Oblici organiziranja i suradnje u gospodarstvu > 334.72 Poduzeća, tvrtke prema njihovu vlasniku, izvorima financiranja i opsegu aktivnosti |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 24 Sep 2012 11:16 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 09:27 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1347 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |