E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Internet kao medij za tržišno komuniciranje

Trkulja, Marina (2012) Internet kao medij za tržišno komuniciranje. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (2MB)

Sažetak

Svrha ovog istraživanja bila je dobivanje potpunije slike o načinima oglašavanja na internetu, kanalima kojima oglas dolazi do korisnika te upravljanju kampanjama. Prosječnom građaninu dan bez da je pregledao svoju email poštu, provjerio što mu prijatelji rade putem društvenih mreža ili odlučio gdje će provesti svoj godišnji odmor na temelju iskustava dmgih putnika teško je moguć. Upravo je to razlog koji je potaknuo istraživanje materije u diplomskom radu pod nazivom 'Internet kao medij za tržišno komuniciranje'. Diplomski se rad sastoji uz uvod sastoji od još četiri poglavlja. Internet - Razvoj i današnja situacija poglavlje je koje je posvećeno nastanku interneta, današnjoj situaciju te stanju u Hrvatskoj. U središnjem trećem poglavlju obrađen je fenomen dmštvenih mreža nakon čega su u istom poglavlju obrađene metode i tehnike tržišnog komuniciranja putem interneta te detaljnije razjašnjenje specifičnosti svake od njih. U četvrtom poglavlju razrađen je primjer kompanije Istraturist d.d. koji uključuje njen opis i primjere prezentacije ponude i usluga na internetu. U posljednjem poglavlju zaključuje se da su se početue pretpostavke a one su se odnosile na važnost interneta kao medija za tržišno komuniciranje te snage koje ima za dostavljanje informacije do njegovih korisnika potvrdile. Trendovi u oglašavanju na internetu koji su često iskazani u dvoznamenkastim a u nekim slučajevima i troznamenkastim postocima potvrda su progresivnog rasta ovog podmčja u globalnoj komunikaciji što pruža veliki potencijal i mogućnost kreativnog komuniciranja koje tvrtkama i pojedincima koji imaju potrebu za komunikacijom stoji na raspolaganju. Iako je sigurno da je većina tema obuhvaćenih ovim radom dovoljno sadržajno da budu obrađene kao samostalna područja ovim se istraživanjem nastojalo približiti važnost koje internet kao mediji za tržišno komuniciranje ima.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2012/15
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Informatika
Datum pohrane: 28 Jun 2012 12:39
Zadnja promjena: 28 Jun 2012 12:39
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1385

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku