Čičić, Muris and Brkić, Nenad and Behić, Manuela (2005) Komunikacija imagea države putem Interneta. In: Entrepreneurship and macroeconomic management, April, 28-30, 2005., Pula, Croatia.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (369kB) |
Sažetak
U ovom su istraživanju autori pokušali procjeniti da li, kako i u kojoj mjeri web stranice državnih institucija promoviraju državu Bosnu i Hercegovinu (BiH). Istraživanje je obuhvatilo analizu web siteova i kvaliteta usluga koje državne institucije u BiH, putem Interneta, pružaju građanima i drugim stakeholderima. Cilj je bio da se otkrije kako atributi kvaliteta web usluga predstavljaju opipljive i neopipljive elemente koji utječu na image države Bosne i Hercegovine. Autori su ocijenili web siteove 14 državnih institucija u BiH, a analiza je utemeljena na modelu kvaliteta usluga na Internetu koji je definiran od Zeithaml, Parasuraman i Malhotra (2002). Preliminarni rezultati ukazuju da su Internet prezentacije državnih institucija u BiH suočene sa nizom problema, a najvažniji su ne postojanje Internet siteova u nekim državnim institucijama kao što je Vijeće ministara BiH, na primjer. Nadalje, nepostojanje usuglašene web prezentacije i jedinstvenog vizualnog identiteta govori da Internet kao potencijalni medij za komunikaciju nije u cjelosti iskorišten.
Tip objekta: | Materijal konferencije ili radionice (Paper) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 3/2005, Vol. 1 |
Ključni pojmovi: | Komunikacija, Internet, kvalitet web usluga, image države |
Teme: | 0 Općenito > 004 Računalstvo, Računalna znanost i tehnologija |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 17 Oct 2012 11:26 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 10:19 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1438 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |