E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Poduzetnički management u zemljama u tranziciji

Katavić, Ivica (2005) Poduzetnički management u zemljama u tranziciji. In: Entrepreneurship and macroeconomic management, April, 28-30, 2005., Pula, Croatia.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (390kB)

Sažetak

U svijetu koji se neprestano mijenja, poduzetnički management igra vrlo važnu ulogu u procesu prilagodbe novim izazovima. Ekonomskom transformacijom iz komandne (centralno planirane) ekonomije u slobodnu tržišnu ekonomiju stvorili su se odgovarajući uvjeti za uspješne promjene. Iako kompleksan i vrlo izazovan proces, ekonomska transformacija kreira temelje razvoja poduzetničkog managementa, kao nosioca ekonomskog razvoja u zemljama u tranziciji. Fokus ovog rada je međusobni odnos države, koja treba poduzetnički management da preuzme vodstvo u poslovnom okruženju i poduzetničkog managementa, koji treba stabilnu državu da regulira reforme stabilnosti i konsolidira demokraciju. Rješenje ovog problema leži u: a) boljem razumijevanju važnosti i uloge poduzetničkog managementa u stimuliranju ekonomskog razvoja u zemljama u tranzicij, b) prihvaćanju izazova koje donosi ekonomska transformacija; i c) identificiranju pretpostavki budućeg razvoja poduzetničkog managemenat u zemljama u tranziciji. Poduzetnički management, iako asocira na neizvjesnost, rizik, i odgovornost za poslovni uspjeh, ključ je budućeg ekonomskog razvoja u zemljama u tranziciji.

[error in script]
Tip objekta: Materijal konferencije ili radionice (Paper)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 3/2005, Vol.2
Ključni pojmovi: zemlje u tranziciji, ekonomska transformacija, poduzetnički management, inovativnost, promjene
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 334 Oblici organiziranja i suradnje u gospodarstvu > 334.71 Trgovački, industrijski sustavi
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 17 Oct 2012 11:31
Zadnja promjena: 08 Jan 2013 09:56
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1481

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku