Vujević, Ivan (2005) Problem maksimiranja profita u različitim tržišnim situacijama optimalnom kombinacijom činitelja racionalizacije poslovanja. In: Entrepreneurship and macroeconomic management, April, 28-30, 2005., Pula, Croatia.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (249kB) |
Sažetak
Svako poduzeće nastoji maksimizirati svoj profit kao glavnu vodilju u djelovanju poduzeća na tržištu. Da bi maksimiziralo profit svako poduzeće u tržišnom gospodarstvu pribjegava svim oblicima racionalizacije poslovnog procesa, oblicima kooperacije i integracije, a sve u cilju jačanja konkurentske sposobnosti. U radu su obrađeni problemi ponašanja poduzeća na tržištu u različitim tržišnim situacijama s aspekta odnosa između marginalnih troškova i cijena kao osnovnih činitelja maksimiziranja profita u kratkom roku i to u uvjetima savršene (perfektne) konkurencije, monopola, monopolske konkurencije i oligopola.
Tip objekta: | Materijal konferencije ili radionice (Paper) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 3/2005, Vol.2 |
Ključni pojmovi: | tržište, profit, marginalni troškovi, cijene, ponuda, potražnja. |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.1 Oblici poduzeća. Financiranje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 17 Oct 2012 11:31 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 10:16 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1484 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |