Vuković, Ivan (2005) Suvremene tendencije u razvoju Europskog poduzetništva i strategije budućeg razvoja. In: Entrepreneurship and macroeconomic management, April, 28-30, 2005., Pula, Croatia.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (316kB) |
Sažetak
U ovom radu autor istražuje i daje interpretaciju suvremenih tendencija u razvoju europskog poduzetništva u gospodarskim i vangospodarskim djelatnostima, kao i buduće strategije razvoja europskog poduzetništva. U tom kontekstu, u radu se najprije definira suvremeno moderno europsko poduzetništvo i njegovo ekonomsko značenje, potom se istražuju suvremene tendencije u razvoju europskog poduzetništva koje se odvijaju osobito pod utjecajem suvremenih europsko-ekonomskih integracija i znanstveno-tehnološkog razvoja, gdje znanje postaje temelj ukupnog gospodarskog i vangospodarskog razvoja, te na kraju se daju strategije budućeg razvoja europskog poduzetništva. Moderno europsko poduzetništvo je prije svega kreativna i inovativna djelatnost koja se razvija prije svega, pod utjecajem temeljnih zakonitosti ekonomskog i društvenog razvoja unutar Europske Unije. U tom pogledu suvremena tendencija u razvoju europskog poduzetništva u gospodarskim i vangospodarskim djelatnostima EU, kao i šire u Europi, determinirana je prije svega, sa razvojem europskog menadžmenta, potom razvojem jedinstvenog europskog tržišta, kao i razvojem modernog informacijskog europskog društva na osnovama suvremene informacijsko-tehnološke revolucije. Ove zakonitosti u razvoju europskog poduzetništva prisutne su u svim oblicima modernog europskog poduzetništva, od malih i srednjih poduzeća, preko velikih nacionalnih i europskih i transnacionalnih korporacija. Ono što je bitno istaći, europsko moderno poduzetništvo u gospodarskim i vangospodarskim djelatnostima temelji se na znanju i kreativnosti, gdje inovativnost predstavlja temelj cjelokupnog gospodarskog i vangospodarskog europskog okruženja. Za budući razvoj europskog poduzetništva biti će osobito važan razvoj inovativnih i kreativnih strategija gospodarskog i vangospodarskog razvoja, kao bitna pretpostavka konkurentnosti europskog gospodarstva u svjetskim razmjerima.
Tip objekta: | Materijal konferencije ili radionice (Paper) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 3/2005, Vol.2 |
Ključni pojmovi: | Suvremene tendencije, razvoj, europsko poduzetništvo, strategija, budući razvoj. |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.2 Planiranje. Programi. Planovi. Pomagala u planiranju |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 17 Oct 2012 11:32 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 10:16 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1492 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |