E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Važnost i značaj hotelskih lanaca

Duračak, Sanela (2012) Važnost i značaj hotelskih lanaca. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (800kB)

Sažetak

Globalizacija je dinamični proces koji je danas veoma značajan, te pogađa sve gospodarske grane. Turizam je jako zahvaćen globalizacijom što je za očekivati jer je turizam najmasovnija svjetska pojava. Današnji turisti imaju veće zahtjeve i očekivanja nego prijašnji. Konkurencija na turističkom tržištu je jača i svakim danom se povećava ponuda turističkih destinacija zbog razvoja prometa i veza koji te destinacije čine pristupačnijim svim ljudima. Više nije dovoljno imati lijepe plaže i čisto more već se traži i kvaliteta hotelske usluge i smještaja. Upravo je garancija kvalitete postala nužnost na turističkom tržištu. Spomenutu garanciju kvalitete nude upravo hotelski lanci. U svom portfoliu imaju različite brandove koji posluju po određenim standardima. Svaki brandirani hotel je dužan pridržavati se propisanih standarda poslovanja što je garancija gostu da će dobiti istu kvalitetu u bilo kojem hotelu, u bilo kojoj destinaciji, koji posluje pod određenim brandom. Navedenom kvalitetom hotelski lanci nastoje kod gostiju steći zadovoljstvo i vjernost određenom brandu. Pod utjecajem globalizacije su nastali globalni hotelski lanci. Njihov utjecaj na turističko tržište je toliko velik da diktiraju trendove u turističkoj ponudi koje su manji hotelski lanci i nezavisni hoteli nužni pratiti kako bi ostali konkurentni. Upravo zbog utjecaja i važnosti koju imaju hotelski lanci u svijetu odabrana je tema diplomskog rada "Važnost i značaj hotelskih lanaca". Nastojati će se objasniti važnost i veličina utjecaja hotelskih lanaca na turističku ponudu i turističku potražnju. Struktura diplomskog rada je nakon uvoda razrađuje se kroz četiri glavna poglavlja:drugo poglavlje "Hotelijerstvo" obuhvaća hotelijerstvo kao osnovnu djelatnost pod kojom posluju hotelski lanci te trendove koji su prisutni u hotelijerstvu; - u trećem poglavlju "Ključni elementi hotelskih lanaca: povezivanje, standardi i brand" opisuju se svi oblici povezivanja hotela i hotelskih lanaca pomoću više vrsta ugovora od kojih će svaki biti objašnjen s teorijske i praktične strane. Drugi dio ovog poglavlje se odnosi na standarde kao nezaobilaznu komponentu u poslovanju hotelskih lanaca, dok je u trećem dijelu objašnjen pojam branda i njegove važnosti u stjecanju prepoznatljivosti i vjernosti kod turističke potražnje; četvrto poglavlje "Hotelski lanci – utjecaj i važnost" je najvažnije poglavlje ovog rada. Odnosi se na razvoj hotelskih lanaca i njihovu važnost danas u svijetu, Europi i Hrvatskoj; - u petom poglavlju " Hotelski lanac- primjer Park Plaze" je obrađen hotelski lanac Park Plaza koji je odabran zbog zanimljivog događaja koji je prethodio ovom diplomskom radu, a to je ulazak hotelskog lanca Park Plaza na hrvatsko turističko tržište, točnije na tržište Pule i Medulina sklapanjem ugovora o menadžmentu s Arenaturistom. U diplomskom radu su korišteni podaci dostupni u knjigama, stručnim časopisima, bazama podataka i na Internetu. Također su kao izvor podataka poslužili i podaci dobiveni u Arenaturistu i provedeni intervju s gđom. Vlastom Cukon, direktoricom za kadrovske poslove u Arenaturistu. Pri izradi diplomskog rada koristile su se induktivna i deduktivna znanstvena metoda, metode prikupljanja podataka: metoda analize i metoda promatranja, te na kraju metoda intervjuiranja. U zaključku će se iznijeti temeljne saznanja i razmišljanja o važnosti hotelskih lanaca na turističkom tržištu.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2012/126
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 17 Oct 2012 11:41
Zadnja promjena: 17 Oct 2012 11:41
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1663

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku