Pavlović, Valentina (2012) Utjecaj suvremenih trendova na konkurentnost hrvatskog turizma. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (453kB) |
Sažetak
Predmet ovog istraživanja je utjecaj suvremenih trendova na konkurentnost hrvatskog turizma. Suvremene trendove je potrebno pratiti i analizirati što će se u ovom radu prikazati kroz utjecaje na hrvatski turizam. Cilj rada je utvrđivanje i pojašnjenje suvremenih trendova u svijetu kako bi se uvidjelo do koje mjere oni utječu na hrvatski turizam i konkurentnost. Svrha rada je istraživanje i pojašnjenje suvremenih trendova na turističkom tržištu, sve u svrhu prilagođavanja hrvatskog turizma spomenutim trendovima i povećanja konkurentnosti. Temeljna hipoteza rada je da Hrvatska kao tradicionalno orijentirana turistička zemlja mora držati korak sa nadolazećim trendovima u svrhu opstanka na turističkom tržištu i povećanja konkurentnosti. Temeljnu hipotezu nadalje možemo rasčlaniti na podhipoteze: - Međunarodni trendovi sve snažnije određuju ponašanje i želje gostiju. - Emitivni turistički potencijali na tradicionalnim emitivnim tržištima u narednim godinama biti će populacija „40+“, a sve veći naglasak će biti na doživljajnoj komponenti odmora. - Na turističkom tržištu ponude sve je veći utjecaj trendova poput kvalitete usluge, last minute bookinga, raznih megadogađaja koji se mogu i turistički iskoristiti, menadžmenta destinacije i sl. - Hrvatska mora stvoriti okvir i uvjete za razvoj cjelovite, visoko kvalitetne, konkurentne turističke ponude na principima održivog razvoja. Prilikom pisanja ovog rada korištene su metode istraživanja poput analize i sinteze, metode dokazivanja na temelju znanstvenih činjenica, metode deskripcije prilikom pojašnjavanja određenih pojmova te statističke metode. Završni rad se sastoji od 7 dijelova. Prvi dio se sastoji od uvoda i postavljene hipoteze. U nastavku je osvrt na konkurentnost i poziciju Republike Hrvatske u turizmu. Treći dio se odnosi na suvremene trendove u turizmu te pojašnjenje koji su glavni trendovi na turističkom tržištu ponude i potražnje. U četvrtom dijelu su prikazani razvojni prioriteti hrvatskog turizma, strateški plan Ministarstva turizma za razdoblje od 2011. do 2013. godine, i nekoliko prijedloga kako se hrvatski turizam može što efikasnije prilagoditi tržišnim tendencijama. Peti dio ovog rada je kritički osvrt na samu problematiku. Zaključno autorica rada iznosi zaključak istraživanja, nakon kojeg je priložena korištena literatura, popis tablica, grafikona i kratica.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2012/107 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 17 Oct 2012 11:55 |
Zadnja promjena: | 17 Oct 2012 11:55 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1713 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |