E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Virtualni management

Ivančić, Magda (2010) Virtualni management. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (2MB)

Sažetak

Globalizacija ekonomije, deregulacija gospodarstva, brze i duboke tehnološke promjene, samo su neki od bitnih čimbenika koji permanentno utječu na ekonomiju kako na globalnoj razini, tako i na razini država ali i na mikrorazini organizacija. Management organizacija suočava se s brojnim izazovima u iznimno složenoj i neizvjesnoj okolini, a pri čemu treba dati efikasne i efektivne odgovore i osigurati zaposlenost i fleksibilnost. Adaptibilnost postaje svojstvo inherentno različitim oblicima poslovanja, a jedan od oblika prilagođavanja je i virtualizacija poslovanja. Virtualizacija poslovanja predstavlja danas predstavlja široko prihvaćeni koncept, u kojem manageri nastoje iznaći nove oblike za postizanje i održanje konkurentskih prednosti. Kako bi se omogućio uvid u virtualni management, nužne pretpostavke njegova postojanja, njegova svojstva, ovim se radom, u njegovu drugom poglavlju prikazuje povijesni razvoj znanosti o managementu, uzročno-posljedični razvoj tehnologije i managementa te nastanak virtualne ekonomije. Globalizacija, razvitak informacijske tehnologije, revolucija interneta, nematerijalna imovina, intelektualni kapital, organizacija koja uči uz nužnost postizanja poslovne izvrsnosti, ključni su uzroci virtualizacije opisani u trećem poglavlju. U skladu s tim utjecajima neminovno se događa transformacija organizacijskih struktura, od klasičnih organizacijskih struktura, prema prijelaznim, do suvremenih organizacijskih struktura, opisana je u četvrtom poglavlju. Vrste virtualnih organizacija, uloga i oblici managementa virtualne organizacije, načini upravljanja objašnjeni su u petom poglavlju kao i model kreiranja virtualne organizacije primjenom outsourcinga. Navedeni su, u šestom poglavlju, i hvalevrijedni primjeri virtualnog poslovanja u Republici Hrvatskoj. U zaključku se ističu sintetizirana obilježja suvremenog poslovnog okruženja, povezanost individualnog i kolektivnog (jer živimo, doista, u premreženom svijetu) i nužnost daljnjeg istraživanja, razvoja i upravljanja ovim novim konceptom virtualnih organizacija i virtualnog managementa. Pri izradi rada primijenjena je deduktivna metoda kojom se polazilo od općih činjenica i informacija vezanih za virtualnu ekonomiju i virtualni management, metoda kompilacije korištena je za preuzimanje tuđih rezultata istraživanja uz metodu deskripcije i analize slučaja, dok je zaključak izveden metodom sinteze podataka i činjenica do kojih se došlo pisanjem ovog rada.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2010/148
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Datum pohrane: 18 Oct 2011 06:32
Zadnja promjena: 18 Oct 2011 06:32
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/176

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku