E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Uloga organizacijske kulture u povećanju djelotvornosti organizacije u poduzeću «Istraturist» d.d Umag

Martinović, Azra (2010) Uloga organizacijske kulture u povećanju djelotvornosti organizacije u poduzeću «Istraturist» d.d Umag. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (334kB)

Sažetak

Organizacijska kultura je povezana sa životnim ciklusom organizacije (poduzeća). Da bi poduzeće opstalo na tržištu, ono mora brinuti o svom razvitku, a sa svakim ciklusom razvitka se susreće sa istim ili sličnim problemima kao i u predhodnom ciklusu. Kultura je i svojstvo organizacije kojem se njezini članovi trebaju prilagođavati. To je multidimenzionalni koncept koji obuhvaća i izražava se u mnoštvu različitih motrišta organizacijskog života i stila ponašanja. Opća kultura je osnovica za razumijevanje organizacijske kulture jer se upravo ta kultura promatra kao satavni element opće kulture i vrijednosnog sustava u cjelini. U radu je istražena organizacijska kultura poduzeća «Istraturist« d.d. Umag sa svim njenim elementima kao i njen utjecaj na djelotvornost poduzeća. Rad je podijeljen na četiri cjeline. Njegova svrha je istražiti organizacjsku kulturu, njene osnovne teorijske pojmove kao i njen utjecaj na djelotvornost poduzeća. U prvom dijelu su obrađene osnovne značajke organizacije. U drugom pojam, svrha, elementi organizacijske kulture i njen utjecaj na djelotvornost poduzeća, osobito hotela. U trećem dijelu su obrađene osnovne značajke poduzeća «Istraturist« d.d. Umag. U četvrtom dijelu se nalazi dio istraživačkog rada koji je proveden na konkretnom primjeru poduzeća «Istraturist» d.d. Umag, gdje je korištena metoda ispitivanja uz pomoć anketnog upitnika. Ovim istraživanjem se došlo do određenih rezultata koji ukazuju na postojanje organizacijske kulture kao i utjecaj koji ona ima na djelotvornost poduzeća, kroz djelovanje određenih indikatora (motiviranost, inicijativa, samostalnost, i sl.). U ovom dijelu su također obrađeni elementi anketnog upitnika, kao i njegovi rezultati. Za potrebe istraživanja organizacijske kulture, i njenog utjecaja na djelotvornost poduzeća, je korištena literatura koja objašnjava njen pojam, značajke, elemente, utjecaj na djelotvornost poduzeća i sl. To su: «Organizacija» – Žugaj, M., Cingula, M., Šehanović; J., zatim «Organizacijska kultura» skupine autora: Brčić, R., Bojanić, B., Žugaj, M., Šehanović, J., «Poslovna organizacija» Sikavica, P., Novak, M., i članci sa internetskih izvora koji su navedeni u literaturi ovog rada.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2010/179
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 19 Oct 2011 07:03
Zadnja promjena: 19 Oct 2011 07:03
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/207

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku