Punčec, Lea (2013) Uloga društvenih medija u suvremenom turizmu. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Ovim se istraživanjem obuhvatila problematika društvenih medija koja je u današnje vrijeme aktualna u svim oblicima poslovanja, pa tako i u turizmu. Društveni mediji se još uvijek često smatraju manje vrijednim oblikom promocije te u pojedinim tvrtkama i organizacijama, a prvenstveno zbog svojih specifičnih karakteristika, nisu prihvaćeni kao nova mogućnost komunikacije s ciljnim tržištem. Također, ondje gdje se društveni mediji ipak koriste u poslovanju, nije rijetkost da se ne koriste optimalno te da se ne iskorištavaju sve prednosti koje oni pružaju. Svjesna navedenih činjenica, autorica je u radu htjela dokazati važnost društvenih medija u današnjem poslovanju. Polazivši od teze da je prisutnost turističkih destinacija i turističkih proizvoda na društvenim medijima nužnost u današnjem poslovanju, ali da još uvijek ne može biti ključna odrednica za privlačenje turista, željela se utvrditi razina važnosti korištenja društvenih medija. Iz same definicije turizma može se već isčitati zašto društveni mediji mogu biti važan čimbenik poslovanja i promocije. Naime, činjenica jest da osoba putuje iz mjesta svog prebivališta u prostorno udaljenu destinaciju radi zadovoljenja potrebe za najčešće zabavom, odmorom i opuštanjem. Zbog napuštanja mjesta prebivališta, osobi je potrebno mnoštvo informacija i korisnih savjeta, a upravo su porastom umreženosti cijelog svijeta internetom i "prelaska" interneta u novu dimenziju, Web 2.0, ti savjeti postali dostupni na svakom koraku, pa i na vlastitom mobitelu. Društveni mediji već su sad, a njihova važnost u svijetu interneta svakim danom sve više raste, jedan od sinonima za Web 2.0. Porastom broja korisnika na društvenim medijima automatski raste i njihova važnost. Sljedeća bitna komponenta jest činjenica da se na društvenim medijima komentira i raspravlja o brandovima, turističkim destinacijama ili pak turističkim proizvodima. To je danas proces kojeg se ne može zaustaviti, no na kojeg se može utjecati vlastitim plasiranjem objava putem društvenih medija te sudjelovanjem u raspravama na istima. U ovom se radu željelo istražiti koliko je turistička ponuda prepoznala važnost društvenih medija te koja su iskustva turističke potražnje na istima. Upravo su navedena istraživanja dokazala početnu hipotezu o tome da je prisutnost na društvenim medijima nužan uvjet u današnjem e-poslovanju, ali da to nije dovoljan i ne može biti jedini kanal za privlačenje turista.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2013/65 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 659 Reklama, publicitet. Informativni rad. Odnosi s javnošću > 659.1 Reklama, publicitet. Oglašavanje > 659.13 Vizualni mediji oglašavanja |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 03 Jul 2013 07:43 |
Zadnja promjena: | 04 Oct 2013 10:44 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2315 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |