Radeka, Tanja (2010) Upravljanje kompenzacijama. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (488kB) |
Sažetak
Ljudi, njihove potrebe, motivacija i zadovoljstvo postaju središtem pažnje managementa ljudskih potencijala, budući da se shvatilo da ljudski kapital predstavlja glavno oruđe konkurentske sposobnosti i prednosti na globalnom tržištu. Suvremeni management veliku pažnju posvećuje zaposlenicima, stoga su se razvili razni modeli upravljanja kompenzacijama kojima management nastoji povećati zadovoljstvo zaposlenika i ujedno time povećati uspješnost samog poduzeća. Kompenzacije su financijska naknada koju organizacije daju svojim zaposlenicima u zamjenu za njihov rad. Pod kompenzacijama se obično podrazumijevaju ukupne naknade koje zaposlenici dobivaju za svoj rad u poduzeću. Osnovna razina kompenzacija omogućava zaposlenicima održavanje razumne razine životnog standarda. Kompenzacije su podjeljene na kompenzacije za izvršni rad, iz udjela u dobiti, po osnovi pripadnosti poduzeću i managerske kompenzacije. Koje će kompenzacije koristiti poduzeće ovisi o samoj strukturi, veličini, politici i rezultatima poslovanja. Managerima su na raspolaganju strategije nagrađivanja, a jedne od najčeščih su materijalne i nematerijalne kompenzacije kojima se postiže dodatna motivacija zaposlenika za rad. Osim teoretskog, rad se promatra i sa praktičnog aspekta na primjerima poduzeća Vipnet d.o.o., Zagrebačka banka d.d., Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o. i Ericsson Nikola Tesla d.d. čijim se primjerom nastoji prikazati uvid u stvarno stanje u gospodarstvu. Plaća je jedna od najvidljivijih kompenzacija u cijelom procesu pribavljanja ljudskih resursa. Uspješnost managera očituje se u izboru najboljeg paketa kompenzacija koji će pružiti najveće zadovoljstvo zaposleniku s jedne strane, a s druge strane razumnu razinu troškova za poduzeće.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2010/141 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.1 Oblici poduzeća. Financiranje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 02 Nov 2011 12:07 |
Zadnja promjena: | 02 Nov 2011 12:07 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/237 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |