E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća

Nefat, Ariana and Belullo, Alen (2000) Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća. Ekonomski pregled, 51 (11/12). pp. 1210-1228. ISSN 0424-7558

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

Autori u ovo radu istražili su utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća izraženog ROA. Nalaz njihova istraživanja potvrđuje hipotezu da primjena marketing koncepcije pridonosi profitabilnosti poduzeća

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Ključni pojmovi: marketing koncepcija, analiza pouzdanosti, regresijska analiza
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.1 Ekonomska znanost. Osnovni ekonomski pojmovi, teorija. Vrijednost. Kapital. Fondovi > 330.143 Profit od kapitala. Kapitalna dobit. Stopa profita. Profit na uloženi kapital. Rast vrijednosti. Dodana vrijednost. Stopa rasti vrijednosti
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 04 Pro 2013 11:01
Zadnja promjena: 04 Pro 2013 11:01
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2569

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku