Bevanda, Vanja and Pavlović, I. and Markić, B. (2000) Komunikacija podacima kao čimbenik oblikovanja elektroničkih tržišta. Gospodarstvena komunikologija, Suvremeni promet (3-4). pp. 287-289.
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Elektroničko poslovanje, kao suvremeni oblik organizacije poslovanja, podrazumijeva intenzivnu primjenu informacijsko-komunikacijske tehnologije, i uslijed njene intenzivne primjene, elektronička tržišta postaju institucionalno novi oblik razmjene proizvoda, usluga i informacija. Istražene su razlike između tradicionalnih i elektroničkih tržišta sa stajališta prodavatelja (ponude) i kupca (tražnje). Izložene su osobenosti elektroničkih transakcija.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | elektroničko poslovanje, elektroničko tržište |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:14 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:14 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2605 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |