E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Komunikacija podacima kao čimbenik oblikovanja elektroničkih tržišta

Bevanda, Vanja and Pavlović, I. and Markić, B. (2000) Komunikacija podacima kao čimbenik oblikovanja elektroničkih tržišta. Gospodarstvena komunikologija, Suvremeni promet (3-4). pp. 287-289.

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

Elektroničko poslovanje, kao suvremeni oblik organizacije poslovanja, podrazumijeva intenzivnu primjenu informacijsko-komunikacijske tehnologije, i uslijed njene intenzivne primjene, elektronička tržišta postaju institucionalno novi oblik razmjene proizvoda, usluga i informacija. Istražene su razlike između tradicionalnih i elektroničkih tržišta sa stajališta prodavatelja (ponude) i kupca (tražnje). Izložene su osobenosti elektroničkih transakcija.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Ključni pojmovi: elektroničko poslovanje, elektroničko tržište
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 07 Jan 2014 08:14
Zadnja promjena: 07 Jan 2014 08:14
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2605

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku