Erik, Maja (2010) Lokalna kultura kao element poticanja poduzetništva. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (308kB) |
Sažetak
Poduzetnička aktivnost smatra se važnim izvorom tehnološkog napretka i gospodarskog rasta stoga je razumijevanje utjecaja nacionalne kulture na poduzetništvo od velikog teoretskog i praktičnog značaja. U istraživanju utjecaja kulture na poduzetništvo najviše se istaknuo poznati sociolog Geert Hofsted koji je definirao pet dimenzija kulture, a to su: distanca moći, individualizam, muškost/ženskost, dugoročna orijentiranost i izbjegavanje nesigurnosti. Na temelju navedenih dimenzija u radu je proučena kultura Japana, SAD-a, Njemačke i Čilea te je utvrđeno da SAD imaju kulturu koja je izrazito poticajna za poduzetništvo dok je u ostalim zemljama kultura ograničavajući čimbenik njegovog razvoja. Kultura samo nadopunjuju ostale, institucionalne načine poticanja poduzetništva koji su također u radu navedeni.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2010/93 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 02 Nov 2011 12:06 |
Zadnja promjena: | 02 Nov 2011 12:06 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/264 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |