E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Lokalna kultura kao element poticanja poduzetništva

Erik, Maja (2010) Lokalna kultura kao element poticanja poduzetništva. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (308kB)

Sažetak

Poduzetnička aktivnost smatra se važnim izvorom tehnološkog napretka i gospodarskog rasta stoga je razumijevanje utjecaja nacionalne kulture na poduzetništvo od velikog teoretskog i praktičnog značaja. U istraživanju utjecaja kulture na poduzetništvo najviše se istaknuo poznati sociolog Geert Hofsted koji je definirao pet dimenzija kulture, a to su: distanca moći, individualizam, muškost/ženskost, dugoročna orijentiranost i izbjegavanje nesigurnosti. Na temelju navedenih dimenzija u radu je proučena kultura Japana, SAD-a, Njemačke i Čilea te je utvrđeno da SAD imaju kulturu koja je izrazito poticajna za poduzetništvo dok je u ostalim zemljama kultura ograničavajući čimbenik njegovog razvoja. Kultura samo nadopunjuju ostale, institucionalne načine poticanja poduzetništva koji su također u radu navedeni.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2010/93
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Datum pohrane: 02 Nov 2011 12:06
Zadnja promjena: 02 Nov 2011 12:06
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/264

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku