E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Poslovna politika poduzeća Plava laguna d.d.

Čalić, Sanja (2010) Poslovna politika poduzeća Plava laguna d.d. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (581kB)

Sažetak

Čovjekova težnja nepostojećem savršenstvu je prirodna. Korak bliže savršenstvu je kontinuirano poboljšanje. Moguće se poboljšavati na mnogim područjima, ali još je važnije poboljšavati se kontinuirano, odnosno, nikad ne stagnirati. Jedino takav način vodi čovjeka do ispunjenja, neprestanog nadograđivanja i napretka, a time i do mudrosti kojom spoznaje filozofiju savršenstva i prestaje se opterećivati njezinim nepostojanjem te se okreće neprekidnom osobnom rastu i razvoju. Time povećava kvalitetu okoline u kojoj živi i radi. U poslovnim procesima koji su pod utjecajem zbivanja i u društvu i izvan njega, nemoguće je očekivati savršenstvo. No, kontinuirano poboljšanje pretpostavka je za opstanak, a time i uspjeh društva.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2010/96
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.1 Ekonomska znanost. Osnovni ekonomski pojmovi, teorija. Vrijednost. Kapital. Fondovi > 330.101.542 Mikroekonomija
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Ekonomija
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 18 Nov 2011 12:56
Zadnja promjena: 18 Nov 2011 12:56
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/267

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku