Krbec, Denisa (2009) Društvo znanja i/ili ekonomija znanja: Što čini razliku u poimanju znanja kao javnog dobra? Revija za socijalnu politiku, 16 (2). pp. 191-192. ISSN 1330-2965
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Koliko je zajedničkih ciljeva uopće moguće uključiti u ciljeve obrazovne politike? Među subjektima (izv. stakeholders) ostvarivanja ciljeva u području obrazovne politike, sveučilišta i druge visokoškolske institucije imaju ključnu društvenu ulogu kao javne ustanove sa dopusnicom (EU: credential ; USA: license) za izvođenje javne usluge visokog obrazovanja. Neovisno o tome radi li se o ekonomskom tumačenju razvoja poduzetništva u visokom obrazovanju ili o sociološkom tumačenju društvene transformacije institucija visokog obrazovanja, na djelu je proces inoviranja uloge sveučilišta koji se opisuje kao "usluga zajednice" , "inovativna organizacija", "akademsko poduzetništvo" i sl.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2009/16 |
Ključni pojmovi: | društvo znanja, ekonomija znanja, tržište proizvoda i usluga, sveučilište |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 31 Demografija. Sociologija. Statistika > 316 Sociologija > 316.3 Društvena struktura. Društvo kao socijalni sustav |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:29 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:29 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2792 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |