Šugar, Violeta and Cetinski, Vinka (2004) Model upravljanja kvalitetom turističke destinacije (case study Pula). Tourism and Hospitality Management, 10 (3/4). pp. 1-30. ISSN 1330-7533
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Suvremeni turistički proizvod čine atrakcije, od onih prirodnih do ljudskom rukom stvorenih. Atrakcije su dio određene destinacije, mjesta, grada, regije, čak kontinenta. Destinacija je cjelina čijim je razvojem i atrakcijskom resursnom osnovom potrebno upravljati na kvalitetan način. Kvalitetno se upravljanje turističkom destinacijom temelji na sinergiji, odnosno suradnji svih dionika u javnom i privatnom sektoru. Bez atrakcija nema turizma, odnosno turističke destinacije, bez upravljanja kvalitetom, točnije kvalitetnim razvojem, turistička je destinacija prepuštena nasumičnoj, kaotičnoj izgradnji, maksimalnom iskorištavanju resursa, ukratko prijetnji da u budućnosti izgubi sve atribute atraktivnosti. Sustav upravljanja kvalitetom Pule kao turističke destinacije, predložen u ovome radu, trebao bi se temeljiti na kvalitetnoj bazi podataka, dostupnoj svim umreženim korisnicima, odnosno svima zainteresiranima, podjednako u javnom i privatnom sektoru. Umreženi korisnici čine Destinacijsku upravljačku mrežu (DUM), odnosno dijamant konkurentnosti Pule.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2004/10 |
Ključni pojmovi: | upravljanje kvalitetom, turistička destinacija, dijamant konkurentnosti |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:35 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:35 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2825 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |