Sinković, Giorgio and Šugar, Violeta (2006) Pristupi i alati upravljanja kvalitetom turističke destinacije – slijedi li hrvatska europske trendova. In: Zbornik radova 7. hrvatska konferencija o kvaliteti - Baška. Hrvatsko društvo za kvalitetu, Zagreb, pp. 1-20.
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Za razliku od tradicionalnoga pristupa upravljanju kvalitetom (općenito, ali i specifično u turizmu), koji je uglavnom usmjeren na pojedina (turistička) poduzeća i (turističke) proizvode, destinacijsko integrirano upravljanje kvalitetom podrazumijeva podjednako zadovoljenje potreba posjetitelja (turista, korisnika usluga, kupaca proizvoda), lokalnoga stanovništva i svih uključenih u turistički sektor (stakeholdera), ali i održiva razvoja, odnosno očuvanja prirodnih i ljudskom rukom stvorenih resursa. Europska komisija definira integrirano upravljanje kvalitetom kao sustavan napor za njegovanjem i unapređivanjem unutarnje i vanjske kvalitete. Članak obrazlaže kontekst i nužnost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom u turizmu, praksu turističkoga gospodarstva u Hrvatskoj, koje je tek počelo uvoditi standarde kvalitete (ISO i dr.), te dio rezultata istraživanja o upravljanju kvalitetom u hrvatskim turističkim destinacijama.
Tip objekta: | Dio knjige |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | turistička destinacija, životni ciklus, integrirano upravljanje kvalitetom |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:37 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:37 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2845 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |