Cimbola, Natalija (2009) Uloga vanjskih čimbenika u oblikovanju organizacije poduzeća iz prehrambene industrije. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (679kB) |
Sažetak
Cilj završnog rada je pojasniti ulogu vanjskih čimbenika u oblikovanju organizacije poduzeća iz prehrambene industrije. U vanjske čimbenike organizacije spadaju integracijski procesi, institucionalni uvjeti, tržište te razvoj znanosti i tehnologije. Od brojnih poduzeća koje se nalaze u Republici Hrvatskoj odabrana su sljedeća: „Podravka“ d.d., „Zvijezda“ d.d. i „Kraš“ d.d. . Navedena poduzeća odabrana su jer su velika, posluju na domaćem i inozemnom tržištu, imaju raznovrstan asortiman proizvoda, proizvode kvalitetne proizvode poznate diljem Europe, a i šire. Rad se sastoji od 10 dijelova, pri čemu se uža tematika rada obrađuje u 6 dijelova. Drugi dio završnog rada obuhvaća osnove organizacije. Treći dio završnog rada analizira definiranje organizacijske strukture, izgradnju i elemente organizacijske strukture, te vrste organizacijskih struktura sa prednostima i nedostacima. Četvrti dio završnog rada sadrži opis prehrambene industrije u Republici Hrvatskoj. Peti dio završnog rada odnosi se na poduzeća „Podravka“ d.d., šesti dio završnog rada obrađuje poduzeće „Zvijezda“ d.d., sedmi dio završnog rada tiče se poduzeća „Kraš“ d.d..Žljelo detaljnije utvrditi sadržaj i djelovanje vanjskih čimbenika oblikovanja organizacije, te analizirati utjecaj vanjskih čimbenika na oblikovanje organizacije u poduzećima iz prehrambene industrije u Republici Hrvatskoj. Sva tri poduzeća posluju i na inozemnom tržištu, pa nastoje zadovoljiti međunarodne institucionalne uvjete, te pratiti razvoj znanosti i tehnologije u svijetu. Poduzeća u Republici Hrvatskoj moraju svoje poslovanje bazirati na znanju, informatizaciji, tehnologiji, te moraju maksimalno iskoristiti svoje komparativne prednosti, kako bi se time povećala brzina, kvaliteta i konkurentnost proizvoda i proizvodnje, kako bi se lakše integrirala ne samo u europsko gospodarsko, nego i u svjetsko gospodarstvo. Prilikom pisanja završnog rada korištene su metode analize i sinteze. Kao izvori podataka korišteni su stručna i znanstvena literatura te internet.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2009/146 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 10 Nov 2011 10:48 |
Zadnja promjena: | 10 Nov 2011 10:48 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/307 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |