Batković, Anka (2013) Upravljanje projektima u turizmu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (10MB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Projekti obuhvaćaju sastavni dio svake organizacije ili poduzeća, te kao svi ostali oblici poslovanja, i oni imaju svoje određene karakteristike. Moglo bi se reći da se projektima postiže unapijeđenje poslovanja ili da njima započinje rad neke organizacije. Njihova razrada započinje logčkim redoslijedom, a na prvom mjestu su osnove, koje obuhvaćaju opću definiciju, ciljeve i funkcije projektnog menadžmenta. Zatim, pojam i definiranje projekta kojem pripada osnovna definicija, životni ciklus, čimbenici koji utječu na uspjeh projekta, te projekt kao transformacijski proces. Razlika između samog projekta i projektnog menadžmenta očituje se u tome što se projektni menadžment najčešće upotrebljava kod velikih poslova ili u većim organizacijama, te što u svojim obilježjima sadrži još nekoliko profesionalnijih karakteristika. To su primjerice, motiviranje, promoviranje, komuniciranje, kreativnost i poticanje, kojih nema u obilježjima općeg projekta. Dakle, projektni menadžment ima razrađeniju funkciju upravljanja projektima. Drugo poglavlje prikazati će upravljanje projektima u turizmu, to poglavlje ujedno je i glavno, te razrađuje osnovnu problematiku. Ovdje se objašnjava djelovanje turističkih projekata na temelju nekoliko pojedinačnih naslova, oni su: Turistički sektor Republike Hrvatske u kojem se razrađuju karakteristike Hrvatskog turizma, prikazuju se prednosti i nedostatci, s tim da se više pažnje usmjerava na nedostatke koji bi se trebali poboljšati i dodatno unaprijediti, te na potrebe suvremenih turista koje su vrlo promjenjive i o kojima ovisi uspjeh projekata u turizmu. Projekti Ministarstva turizma Republike Hrvatske daju detaljan i zanimljiv opis svih budućih, odnosno aktualnih turističkih projekata iz raznih grana djelatnosti, i navode se njihovi ciljevi, korisnici, partneri te namjena sredstava. Svi oni, svaki iz svog djelokruga rada nastojati će obogatiti ponudu Hrvatske te učiniti da ona postane jedinstvena i prepoznatljiva u svijetu. Kao "zaključak" drugog poglavlja, tema je budućnost projekata, odnosno, kamo usmjeravati projekte hrvatskog turizma. Analiza projekta Istra Inspirit je samo jedan u nizu trenutnih projekta koji su na svom početku i čija je realizacija tek krenula. Na njihovom primjeru pobliže će se objasniti kako izvođenje projekta funkcionira i s čime su se bavili njegovi organizatori kako bi ga uspješno predstavili na tržištu, te što je uopće projekt Istra Inspirit, od čega se sastoji, što se želi postići u budućnosti, i kakve je kritike dobio od njegovih korisnika.
Actions (login required)
Pregledaj stavku |