Sharma, Soumitra K. and Tomić, Daniel (2011) Mikroekonomska analiza tržišne moći i strateškog ponašanja poduzeća. Mikrorad, Pula. ISBN 978-953-7498-37-5
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
U najnovije vrijeme, na sveučilištima diljem svijeta, čine se napori u pravcu osuvremenjivanja gradiva mikroekonomike, te se uvode novi sadržaji pod nazivom mikroekonomska analiza ili nova industrijska organizacija. Uz tradicionalnu mikroekonomsku teoriju, uvode se sadržaji poput antimonopolske politike, ekonomske implikacije integracijskih procesa, poslovnih igara, ekonomsko-financijskih troškova poslovnih ugovora, i sl. Vođeni sličnim ambicijama, autori ovim udžbenikom žele uvesti studente diplomskih i poslijediplomskih studija na sveučilištima u rele- vantnu materiju spomenutog područja. Anticipirajući potrebu za kvalitetnim udžbenikom, autori nastoje (i) usredotočiti se na prikaz izvora tržišne moći poduzeća i na korištenje te moći u funkciji maksimalizacije profita, (ii) izložiti mikroekonomsku teoriju tumačenjem funkcionalnih odnosa i grafičkih prikaza, služeći se pritom jednostavnim modelima, argumentima i zaključcima, (iii) primijeniti teoriju tumačenjem ponašanja poduzeća na tržištu i (iv) pedagoškim uzusima učiniti sadržaj zanimljivim i korisnim čitateljima te se nadaju da će ova materija biti korisna široj akademskoj publici.
Tip objekta: | Knjiga |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | mikroekonomska analiza, nesavršena konkurencija, tržišna moć, strateško ponašanje |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.1 Ekonomska znanost. Osnovni ekonomski pojmovi, teorija. Vrijednost. Kapital. Fondovi > 330.101.542 Mikroekonomija |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Feb 2014 07:31 |
Zadnja promjena: | 20 Feb 2014 07:31 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3273 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |