E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Važnost kvalitetnih projekata u razdoblju krize za razvoj hrvatskog turizma

Blažević, Zrinka and Tomić, Daniel and Tijanić, Lela (2011) Važnost kvalitetnih projekata u razdoblju krize za razvoj hrvatskog turizma. In: Projekti i projektni menadžment, Zbornik radova. Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti Baltazar Adam Krčelić, Zaprešić, pp. 189-198. ISBN 978-953-7670-20-7

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

Svjetska ekonomska kriza bilježi značajan napredak prelijevanjem financijske krize na realni sektor, a popraćena je mnogobrojnim socijalnim problemima koji su prouzročeni otkazima uslijed silazne putanje svjetskog gospodarstva. Kao mala ekonomija integrirana u globalizirane gospodarske tokove Republika Hrvatska je počela osjećati posljedice globalne ekonomske krize. Iako je teško odrediti uzroke, trajanje i posljedice krize u kojoj se nalazimo, izvjesno je da je aktulana kriza usporila ili onemogućila ostvarenje brojnih razvojinh projekata, te su mnoge zemlje, iako svjesne da kriza može biti šansa ako joj se pristupi kvalitetnom strategijom i projektima, prestale financirati istraživačke i razvojne projekte. Turizam, kao jednu od ključnih gospodarskih grana u Republici Hrvatskoj pogodila je slična sudbina. Značajan porast nezaposlenosti popraćen sniženjem razina plaća izaziva osjećaj nesigurnosti potrošača što utječe na razvoj turizma. Predviđen je značajan pad fizičkih pokazatelja u turističkim dolascima i noćenjima u Republici Hrvatskoj. No, uz kvalitetnu strategiju razvoja i mnogobrojne projekte, čiji je cilj poticanje razvoja turizma Republike Hrvatske kroz razvoj turističke ponude, očuvanje i obnovu tradicijskih objekata, oživljavanje starih zanata i lokalnih običaja te profiliranje Hrvatske kao turističkog odredišta izbjegnuti su rezultati katastrofalnih predviđanja te je utvrđen porast od 1, 91% (2007.), 1, 92% (2008.) do 2, 07% (2009. godine) na uštrb drugih država. Stoga se s opravdanjem pitamo: Kakva je strategija korištena, odnosno u koje je projekte hrvatski turizam ulagalo u periodu krize?

[error in script]
Tip objekta: Dio knjige
Mentor: NIJE ODREĐENO
Ključni pojmovi: kriza, projekti, razvoj turizma u Republici Hrvatskoj
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.486 Razvoj, poticanje, promicanje turističkog gospodarstva
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Feb 2014 07:39
Zadnja promjena: 20 Feb 2014 07:39
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3284

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku