Bevanda, Vanja and Baracskai, Zoltan and Dorfler, Viktor (2002) Intelligent Customer Relationship Management (iCRM) by eFlow Intelligent Portal. In: The International Conference on Information and Intelligent Systems, 25-27.11.2002., Varaždin, Hrvatska.
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Upravljanje odnosima s kupcima je postalo strateškom inicijativom kako bi se spoznali, privukli i održavali odnosi s važnim klijentima, a najnovija tehnološka dostignuća omogućuju automatsko prikupljanje velike količine, kako numeričkih podataka, tako i "mekih" informacija o kupcima. Strategija izgradnje i održavanja veza s kupcima moguće je iskazati pravilima eksperta. Iskorišten je Doctus sustav znanja koji omogućuje induktivno i deduktivno zaključivanje nad bazom znanja, i koji je nadograđen inteligentnim portalom s portletima specifične aplikacije. Sustav ostvaruje integraciju u dva pravca: s bazama/ skladištima podataka primjenom metoda otkrivanja znanja u podacima i publiciranjem sadržaja na web sučelju.
Tip objekta: | Materijal konferencije ili radionice (Paper) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | business intelligence, knowledge based system, intelligent portal, data mining |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 24 Feb 2014 12:53 |
Zadnja promjena: | 24 Feb 2014 12:53 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3294 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |