E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Intelligent Customer Relationship Management (iCRM) by eFlow Intelligent Portal

Bevanda, Vanja and Baracskai, Zoltan and Dorfler, Viktor (2002) Intelligent Customer Relationship Management (iCRM) by eFlow Intelligent Portal. In: The International Conference on Information and Intelligent Systems, 25-27.11.2002., Varaždin, Hrvatska.

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

Upravljanje odnosima s kupcima je postalo strateškom inicijativom kako bi se spoznali, privukli i održavali odnosi s važnim klijentima, a najnovija tehnološka dostignuća omogućuju automatsko prikupljanje velike količine, kako numeričkih podataka, tako i "mekih" informacija o kupcima. Strategija izgradnje i održavanja veza s kupcima moguće je iskazati pravilima eksperta. Iskorišten je Doctus sustav znanja koji omogućuje induktivno i deduktivno zaključivanje nad bazom znanja, i koji je nadograđen inteligentnim portalom s portletima specifične aplikacije. Sustav ostvaruje integraciju u dva pravca: s bazama/ skladištima podataka primjenom metoda otkrivanja znanja u podacima i publiciranjem sadržaja na web sučelju.

[error in script]
Tip objekta: Materijal konferencije ili radionice (Paper)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Ključni pojmovi: business intelligence, knowledge based system, intelligent portal, data mining
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 24 Feb 2014 12:53
Zadnja promjena: 24 Feb 2014 12:53
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3294

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku