Škuflić, Lorena and Kersan-Škabić, Ines (1999) Ocjena položaja i perspektive hrvatskih izvoznika na europskom tržištu. Ekonomski pregled, 50 (12). pp. 1842-1861. ISSN 0424-7558
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Hrvatski izvoznici svoju konkurentnost zasnivaju isključivo na niskoj cijeni, a ne na kvaliteti proizvoda i usluga, pa su izuzetno osjetljivi na cijene proizvodnih čimbenika. Analiza cjenovne konkuretnosti na njemačkom tržištu, koju su provele autorice, pokazuje nepovoljnu strukturu glavnih izvoznih proizvoda i usluga Hrvatske i potvrđuje da je izvoz orijentiran na proizvode niže tehnološke razine. Zaključak je autorica da je dugoročan uspjeh Hrvatske determiniran razinom ulaganja u tehnologiju, istraživanje i razvitak i jedino inovativnošću proizvodnog procesa i proizvoda, stvaranjem kvalitetnih i prepoznatljivih hrvatskih proizvoda ova zemlja može nadoknaditi izgubljeno u odnosu na razvijene europske zemlje.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 1999/50 |
Ključni pojmovi: | izvoz, cjenovna konkurentnost, ulaganja, kvaliteta proizvoda |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.7 Međunarodne financije > 339.727.2 Kapitalne transakcije. Međunarodni zajmovi. Tokovi kapitala |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Feb 2014 07:51 |
Zadnja promjena: | 20 Feb 2014 07:51 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3393 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |