E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Strateški menedžment u ugostiteljskom i turističkom marketingu

Šehanović, Jusuf and Tomčić, Zdenko (1996) Strateški menedžment u ugostiteljskom i turističkom marketingu. In: Zbornik radova Znanstvenog i stručnog skupa Turizam u hrvatskoj na prijelazu stoljeća. FTVT Dubrovnik, Split, pp. 147-155.

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

U radu se definiraju čimbenici koji potiču istraživanje strateškog menedžmenta marketinga u ugostiteljstvu i turizmu Istre. Prikazano je koja se tržišta obrađuju i zašto, koja se sredstva i postupci za to upotrebljavaju, na koji način poduzeća prepoznaju svoje šanse i rizike na tržištu, te kako se iskorištavaju prednosti i neutraliziraju slabosti u odnosu na konkurente. Navedeni podaci prikupljeni su istraživanjem istarskih ugostiteljskih i turističkih poduzeća. dan je prijedlog načina izgradnje odnosa s užom društvenom okolinom, te je istaknuta važnost izgradnje strateškog menedžmenta marketinga u ugostiteljstvu i turizmu.

[error in script]
Tip objekta: Dio knjige
Mentor: NIJE ODREĐENO
Ključni pojmovi: menedžment, marketing, turizam, Istra
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.486 Razvoj, poticanje, promicanje turističkog gospodarstva
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Feb 2014 08:34
Zadnja promjena: 20 Feb 2014 08:34
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3553

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku