Šehanović, Jusuf and Tomčić, Zdenko (1996) Strateški menedžment u ugostiteljskom i turističkom marketingu. In: Zbornik radova Znanstvenog i stručnog skupa Turizam u hrvatskoj na prijelazu stoljeća. FTVT Dubrovnik, Split, pp. 147-155.
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
U radu se definiraju čimbenici koji potiču istraživanje strateškog menedžmenta marketinga u ugostiteljstvu i turizmu Istre. Prikazano je koja se tržišta obrađuju i zašto, koja se sredstva i postupci za to upotrebljavaju, na koji način poduzeća prepoznaju svoje šanse i rizike na tržištu, te kako se iskorištavaju prednosti i neutraliziraju slabosti u odnosu na konkurente. Navedeni podaci prikupljeni su istraživanjem istarskih ugostiteljskih i turističkih poduzeća. dan je prijedlog načina izgradnje odnosa s užom društvenom okolinom, te je istaknuta važnost izgradnje strateškog menedžmenta marketinga u ugostiteljstvu i turizmu.
Tip objekta: | Dio knjige |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | menedžment, marketing, turizam, Istra |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.486 Razvoj, poticanje, promicanje turističkog gospodarstva 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Feb 2014 08:34 |
Zadnja promjena: | 20 Feb 2014 08:34 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3553 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |