E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Važnost komunikacijskih vještina u poslovnom svijetu

Kreković, Matea (2013) Važnost komunikacijskih vještina u poslovnom svijetu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (472kB) | Zatraži kopiju

Sažetak

Čovjek je komunikacijsko biće i "osuđen" je na komuniciranje s drugim ljudima da bi opstao. Riječi, glas i tijelo pojedinca neprestano šalju razne poruke. Kakve su to poruke i što se njima poručuje – pitanje je koje se često postavlja. Komuniciranje je sporazumijevanje, prijenos informacija, poruka i iskustava, stvaranje novih znanja i ideja i uvjet bez kojeg se ne može u poslovanju. Prije svega komuniciranje je vještina, a svaka se vještina može naučiti i unaprijediti. Po vještini komuniciranja se prvenstveno razlikuju uspješni djelatnici od onih manje uspješnih. Znati "prodati" sebe, svoju ideju je najveće umijeće. Stoga nije slučajno da su najuspješniji djelatnici svjesni da dobar dio svog uspjeha zahvaljuju svojim dobrim komunikacijskim vještinama te ih zato stalno razvijaju i njeguju. Prilikom izrade rada korišteni su različiti izvori, stručna literatura, Internet, no autorica je iznijela i neka svoja osobna stajališta o određenoj temi. U ovom radu analizira se komunikacija, od samog pojma sve do trendova u današnjem poslovnom svijetu. U drugom poglavlju analizira se komunikacijski proces te se detaljnije objašnjava svaki njegov element. Ujedno se analiziraju i sve vrste poslovnih komunikacija i izdvaja se njihov najbitniji značaj. Nadalje, u sljedećem poglavlju govori se o važnosti kulture govora, njenim karakteristikama, kao i o prednostima svake komunikacijske vještine. Četvrto poglavlje pojašnjava glavne pretpostavke uspješne komunikacije, otkriva tajne za uspješnu komunikaciju među pojedincima te glavna obilježja dobrog komunikatora. Peto poglavlje pojašnjava pojam poslovnog pregovaranja, otkriva česte pogreške te se analizira važnost samopoštovanja u komunikaciji. U šestom poglavlju objašnjavaju se trendovi u poslovnom komuniciranju. Posljednje poglavlje odnosi se na osvrt svega iznesenog, kao i na vlastita razmišljanja autorice.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: Bušelić, Marija
Dodatne informacije: 295/2013
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 331 Rad. Zaposlenost. Poslodavci, zaposleni. Ekonomika rada. Organizacija rada.
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Datum pohrane: 29 May 2014 12:20
Zadnja promjena: 29 May 2014 12:20
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3759

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku