E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Time management za potrebe prodaje

Petrović, Natalia (2010) Time management za potrebe prodaje. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (533kB)

Sažetak

Vrijeme se definira kao dio mjernog sustava koji se koristi kod sekvencionalnih događaja u svrhu mjerenja trajanja nekog događaja i mjerenja intervala između njih. No, zanimljivo je kada se od poduzetnika traži da učine isto, njihovi se odgovori najčešće mogu svrstati u dvije skupine: vrijeme je novac i vrijeme je ono što im nedostaje. Jedna od neminovnih činjenica o vremenu jest da 60 minuta svake osobe traje isto, dakle vrijeme koje na raspolaganju ima Bill Gates jednako je onom koje ima prodavačica u trgovini ili nečiji najveći konkurent. Jedina razlika je u tome kako će pojedinac svoje vrijeme iskoristiti. Time management odnosi se na skupinu vještina, alata i tehnika koje se koriste kako bi se upravljalo vremenom pri rješavanju određenih zadataka, projekata te postizanju krajnjih ciljeva. Navedeno zahtjeva širok spektar aktivnosti od kojih su glavne: planiranje, postavljanje ciljeva, delegiranje, analiziranje potrošenog vremena, organiziranje te prioritiziranje. Na samom početku, time management se odnosio isključivo na upravljanje poslovnim aktivnostima no danas je sve prihvaćeniji u organizaciji osobnog vremena pojedinca. Time management je nastao iz potrebe da se zadatak kojeg moramo obaviti riješi efikasno i što brže kako bi maksimalno vremena ostalo za one aktivnosti koje želimo raditi. Kada se radi o tome na koji način najbolje iskoristiti vrijeme, jedna od ideja jest biti svjestan različitih kategorija u kojima kroz dan funkcioniramo. Četiri kategorije kroz koje prolazimo tokom dana odnosno četiri kategorije koje je potrebno dobro uskladiti kako bi za uloženu količinu vremena postigli najbolje rezultate su slijedeće: produktivan rad, održavanje, priprema i zabava. Produktivan rad je ono vrijeme kada dajemo najbolje rezultate i gradimo najveće vrijednosti. Održavanje je kategorija u koju ubrajamo na primjer plaćanje različitih računa, čišćenje radnog mjesta i slične aktivnosti koje želimo izbjeći ali koje su nužne. Priprema je 50 posto odrađenog posla. Time management za potrebe prodaje ukoliko je dobro odrađena. Zabava je mnogima najbitnija kategorija te ona nije samo tulumarenje već u zabavu spadaju i fizičke aktivnosti, druženje s obitelji i prijateljima. Stoga i kategorija zabave može biti jako dobro iskorišteno vrijeme. Poduzetnici bi najviše željeli da im djelatnici i oni sami mogu biti osam i više sati maksimalno produktivni, tinejdžeri bi se pak 12 sati željeli zabavljati. Shvaćanje da postoje ove četiri kategorije u kojima možete provesti vrijeme sasvim sigurno pomože u maksimiziranju vlastite produktivnosti. Tajna time managementa je u najboljem odnosu ovih četiri kategorija odnosno u ravnopravnom rasporedu vremena između njih što osigurava kvalitetan poslovni i privatni život. Bitno je svakodnevno voditi računa o vremenu koje imamo na raspolaganju jer „upravo kada ste počeli osjećati da možete dobro iskoristiti vrijeme, nije vam preostalo više vremena“ (Lisa Alther). Osnovna hipoteza rada je pretpostavka da će svaka osoba koja primjenjuje barem osnovne tehnike time managementa biti produktivnija u poslovnom i privatnom životu. Sukladno tome, pretpostavlja se da već spomenute tehnike pomažu u unaprijeđenju odnosno povećanju prodaje. Svrha rada u okviru ove teme je istražiti time management kao vještinu koja povećava produktivnost i prodaju time što se bolje upravlja vremenom s naglaskom na brojne tehnike koje su nam na raspolaganju. Sve to u svrhu spoznaje mogućnosti koje time management pruža s obzirom na sve brži način života i rada danas. Cilj rada je ukazivanje na važnost unaprijeđivanja upravljanja vlastitim vremenom u svim aspektima života. Visoka postignuća traže optimalnu uporabu energije i vremena, svrhovitost i učinkovitost onoga što se čini, prilagodljivost i spremnost za nove prilike. Cilj je pokazati kako je ravnoteža u načinu raspodjele svog vremena između ključnih područja života: obitelji, posla, rada, novca, društvene i duhovne aktivnosti. Ravnoteža i visoka postignuća čine osnovu za samodokazivanje, karijeru, posao, financijski uspjeh i sreću. Također je cilj izvesti prikladne zaključke o tome kako je upravljanje vremenom vještina, navika i alat te se sve to može naučiti. Tema „Time management za potrebe prodaje“ prezentirana je u sedam dijelova. Poslije uvoda, u dijelu pod naslovom Time management, dana je definicija pojma time management, ključne riječi vezane uz temu te su navedene tehnike odnosno savjeti za primjenu. Sve predočeno u ovom dijelu je primjenjivo na ostala područja obrađena u radu. Upravljanje vremenom za studente naslov je trećeg dijela. Svatko živi od prodaje pa tako i studenti koji nastoje svom ispitivaču na ispitu ponuditi odnosno „prodati“ svoje znanje za što veću cijenu odnosno ocjenu. Opisane su najučinkovitije strategije kao dobre navike za učenje. Upravljanje vremenom za potrebe prodaje je četvrti dio u kojem su pobliže objašnjeni razlozi upravljanja vremenom, važnost podizanja vremenske učinkovitosti prodavanja te pozitivan utjecaj toga na moral prodavača. Također su navedeni glavni elementi upravljanja vremenom. Šesti dio je primjena time managementa u praksi na primjeru društva s ograničenom odgovornošću Pulapromet. Na samom kraju doneseni su zaključci vezani uz temu. Pri istraživanju su korištene slijedeće znanstvene metode: induktivna i deduktivna metoda, metode analize i sinteze, anketiranje, metoda apstrakcije, metode dokazivanja, klasifikacije, deskripcije, kompilacije te metoda generalizacije.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2010/11
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 17 Nov 2011 13:09
Zadnja promjena: 17 Nov 2011 13:09
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/411

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku