Biletić, Tanja (2009) Analiza tržišta nabave prehrambenih proizvoda. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (341kB) |
Sažetak
Nabava je jedna od osnovnih funkcija svakog poduzeća,od čijeg značenja ovisi poslovna uspješnost poduzeća a obuhvaća organizaciju,istraživanje tržišta nabave,planiranje nabave,utvrđivanje i naručivanje količine proizvoda,praćenje izvršenja narudžbi,dopremu robe,primanje robe,kvalitativnu i kvantitativnu kontrolu materijala,evidenciju,kontrolu i analizu nabave. Proces nabave složen je postupak gdje se moraju zadovoljiti traženi uvjeti koje određuje tehnologija i tehnika radnog procesa u stvaranju i pružanju usluga. Važnu ulogu danas ima informacijska tehnologija gdje,ako želimo konkurirati na globaliziranom tržištu moramo brzo djelovati i prilagoditi se sve većim zahtjevima koje nam tržište nudi jer nabava danas ima drukčiju percepciju između dobavljača i kupca. Razvoj interneta utječe i na razvoj marketinga gdje poslovni subjekti vrše promidžbu svojih proizvoda i usluga te imaju konkurentsku prednost na tržištu a kupcima omogućuju detaljniji,precizniji vid promidžbe uz maksimalnu informiranost i brzu poslovnu efikasnost. Nabava prehrambenih proizvoda može se osigurati u točno određenim količinama u određenom vremenu i po točno određenim cijenama. Da bismo proizvode pravovremeno nabavili i tako osigurali opskrbu, potreban je brzi protok informacija. Svaka nabava zahtjeva individualni pristup da bi se ostvario profit a međusobni odnos između ljudi još je uvijek ključ uspjeha.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Bušelić, Marija |
Dodatne informacije: | 2009_76 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.7 Kupovanje. Nabava. Priskrbljivanje. Upravljanje zalihama |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 19:52 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 08:39 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/552 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |