E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Analiza tržišta nabave prehrambenih proizvoda

Biletić, Tanja (2009) Analiza tržišta nabave prehrambenih proizvoda. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (341kB)

Sažetak

Nabava je jedna od osnovnih funkcija svakog poduzeća,od čijeg značenja ovisi poslovna uspješnost poduzeća a obuhvaća organizaciju,istraživanje tržišta nabave,planiranje nabave,utvrđivanje i naručivanje količine proizvoda,praćenje izvršenja narudžbi,dopremu robe,primanje robe,kvalitativnu i kvantitativnu kontrolu materijala,evidenciju,kontrolu i analizu nabave. Proces nabave složen je postupak gdje se moraju zadovoljiti traženi uvjeti koje određuje tehnologija i tehnika radnog procesa u stvaranju i pružanju usluga. Važnu ulogu danas ima informacijska tehnologija gdje,ako želimo konkurirati na globaliziranom tržištu moramo brzo djelovati i prilagoditi se sve većim zahtjevima koje nam tržište nudi jer nabava danas ima drukčiju percepciju između dobavljača i kupca. Razvoj interneta utječe i na razvoj marketinga gdje poslovni subjekti vrše promidžbu svojih proizvoda i usluga te imaju konkurentsku prednost na tržištu a kupcima omogućuju detaljniji,precizniji vid promidžbe uz maksimalnu informiranost i brzu poslovnu efikasnost. Nabava prehrambenih proizvoda može se osigurati u točno određenim količinama u određenom vremenu i po točno određenim cijenama. Da bismo proizvode pravovremeno nabavili i tako osigurali opskrbu, potreban je brzi protok informacija. Svaka nabava zahtjeva individualni pristup da bi se ostvario profit a međusobni odnos između ljudi još je uvijek ključ uspjeha.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Bušelić, Marija
Dodatne informacije: 2009_76
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.7 Kupovanje. Nabava. Priskrbljivanje. Upravljanje zalihama
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 05 Pro 2011 19:52
Zadnja promjena: 21 May 2014 08:39
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/552

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku