E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Istraživanje njemačkog emitivnog tržišta

Babić, Bojana (2009) Istraživanje njemačkog emitivnog tržišta. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (670kB)

Sažetak

Svi su čuli za Hrvatsku i njezine prirodne ljepote, čisto more, zdravu hranu, gastronomiju, i to su joj aduti, no sve to nije dovoljno, potrebno je još puno toga. Na osnovu toga postavljam hipotezu da je Hrvatskom turizmu važan svaki turist, a posebno njemački turisti koji su najbrojniji. Konkretno, čvrsti temelji koje je Hrvatska kao omiljeno i traženo turističko odredište stekla među njemačkim turistima je ujedno i najveće upozorenje, jer uvijek valja misliti na čemu je tu naklonost stekla i kako je očuvati. Prošlogodišnji uspjesi, u 2008. godini koji su Hrvatsku doveli u poziciju turističkog pobjednika na Sredozemlju najveći su izazov, jer treba opravdati i, po mogućnosti, ojačati takav status. Svrha ovog diplomskog rada je prikazati značaj njemačkog emitivnog tržišta za razvoj hrvatskog turizma. Te smatram da Njemačka, odnosno njemački turisti imaju jako veliku ulogu u razvoju hrvatskog turizma, jer su Nijemci tradicionalno najpoznatiji i najveći svjetski putnici izvan zemlje i najbrojniji strani turisti u inozemstvu. Prilikom pisanja ovog diplomskog rada od znanstvenih metoda korištene su komparativna, deskriptivna, statistička i matematička metoda. Struktura ovog diplomskog rada je takva da je u prvom dijelu opisan značaj svih emitivnih tržišta koji su u izravnoj vezi s Hrvatskom i koji utječu na razvoj hrvatskog turizma. Među važnijim emitivnim tržištima, naravno osim našeg najvećeg, Njemačke, se još ističe i Austrija, Italija, Slovenija i Češka. U drugom dijelu diplomskog rada je obrađen profil njemačkog emitivnog turističkog tržišta, koji obuhvaća motive putovanja njemačkih putnika, dobnu i spolnu strukturu putnika, njihove omiljene destinacije i potrošnju u inozemnim destinacijama, i na kraju način realizacije putovanja. U trećem dijelu diplomskog rada je razrađeno stanje hrvatskog turizma, odnosno turistički promet koji ostvaruje, iskorištenost smještajnih kapaciteta, zastupljenost noćenja po vrstama objekata, posjećenost i noćenja turista po županijama, i strani turistički promet koji ostvaruje. U pretposljednjem poglavlju, odnosno četvrtom dijelu diplomskog rada je obrađen udio njemačkih turista u hrvatskom turizmu, njihovi dolasci u Hrvatsku kroz višegodišnje razdoblje, posjeti po županijama, svrhu putovanja, njihovu potrošnju, vrste smještaja i prijevoza koji najčešće odabiru, te na kraju je razrađen značaj njemačkog emitivnog tržišta za hrvatski turizam. U zadnjem poglavlju su obrađena još i predviđanja za turističku sezonu 2009. godinu, a na kraju diplomskog rada cijela tema je zaokružena zaključkom u kojem su iznesena moja mišljenja i zaključci.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2009_78
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 19 Pro 2011 12:48
Zadnja promjena: 19 Pro 2011 12:48
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/554

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku