E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Održiva potrošnja

Tadić, Matea (2009) Održiva potrošnja. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (587kB)

Sažetak

Cilj ovog rada je ukazati na važnost implementacije koncepcije održive potrošnje, kako bi se postigle promjene u neodrživim kupovnim navikama, te navelo potrošače na održive obrasce potrošnje radi postizanja društvene kohezije, očuvanja okoliša i gospodarskog razvoja. Rad se pored uvoda i zaključka sastoji od sedam poglavlja. Drugo poglavlje ovog rada bavi se razvojem koncepcije održivog razvoja i njegovim bitnim obilježjima. U trećem dijelu rada pozornost je usmjerena na koncepciju održive proizvodnje, dok se u četvrtom dijelu govori o koncepciji održive potrošnje. Strategije održivosti koje se javljaju na međunarodnoj razini, uključujući Agendu 21 i UN-ov Program za okoliš (United Nations Environmental Programme), obuhvaćeni su u petom poglavlju. Šesti dio rada odnosi se na politike i strategije održivosti unutar Europske unije, kao i na sam razvoj ove koncepcije unutar EU. Nadalje, u sedmom poglavlju daje se pregled stanja u Republici Hrvatskoj, te se pojašnjavaju ciljevi i načela Strategije održivog razvitka Republike Hrvatske. Zatim se govori o Hrvatskom poslovnom savjetu za održivi razvoj, te o utjecaju odgovornog poslovanja na ponašanje kupaca u RH. Osmo poglavlje se usredotočuje na značaj obrazovanja u procesu implementacije koncepcije održivog razvoja. Unutar devetog poglavlja ovog rada iznose se rezultati provedenog istraživanja glede informiranosti i potrošnje ekoloških proizvoda. Održivim razvojem nastoji se postići očuvanje okoliša, poboljšanje životnog standarda, obrazovanje mladih i odraslih, te osvještavanje gospodarstvenika na razumno korištenje svih resurse i usmjeravanje pozornosti potrošača na važnost i posljedice njihovih kupovnih odluka. Prema tome, kupci su ključni čimbenici na koje treba apelirati glede unaprjeđenja ekološke svijesti, kako bi oni svojim potrošačkim ponašanjem utjecali na promicanje koncepcije održivog razvoja, točnije održive potrošnje.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: Afrić-Rakitovac, Kristina
Dodatne informacije: 2009_97
Teme: 5 Prirodne znanosti i matematika > 504 Znanost o okolišu. Environmentologija
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.7 Kupovanje. Nabava. Priskrbljivanje. Upravljanje zalihama
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Datum pohrane: 05 Pro 2011 20:39
Zadnja promjena: 16 May 2014 15:02
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/574

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku