Jakopec, Iva (2011) Oblikovanje imidža turističke destinacije. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Da bi se turističke destinacije uspješno pozicionirale i diferencirale od konkurentskih destinacija na međunarodnom turističkom tržištu, potrebno je da razviju upečatljiv i snažan imidž. Imidž turističke destinacije definira se kao skup vjerovanja, ideja i utisaka koje ljudi imaju o određenom mjestu ili destinaciji. Na oblikovanje imidža turističkih destinacija utječu brojni faktori na koje one imaju ili nemaju mogućnost utjecanja. Imajući na umu predmet istraživanja, utvrđeni su svrha i cilj rada. Svrha rada je utvrditi važnost imidža turističke destinacije u procesu donošenja odluka turista o odabiru destinacije i u stvaranju identiteta turističke destinacije. Kao cilj rada ističe se davanje teorijskog i praktičnog doprinosa razumijevanju oblikovanja imidža turističke destinacije. Sukladno navedenome, u radu se želi dokazati hipoteza da je imidž turističke destinacije ključan faktor prilikom odabira destinacije naspram ostalih faktora i diferenciranju od istih. Radom je utvrđeno da je imidž turističke destinacije odlučujući čimbenik u procesu donošenja odluka o odabiru turističke destinacije. Turisti na temelju prikupljenih informacija iz različitih izvora, vlastitog iskustva i osjećaja koje gaje prema nekoj destinaciji, oblikuju imidž turističke destinacije. Što je taj imidž više pozitivan, kvalitetan i prepoznatljiv, to su veće šanse da će destinacija biti odabrana. Kako bi se zadržala osobnost i autentičnost neke destinacije, potrebno je da varijable imidža korištene u promociji projiciraju vjerodostojnu sliku o atributima određenog područja, zbog sve većeg znanja i informiranosti turista. Ukoliko organizacije koje se bave marketingom turističke destinacije ne temelje svoju promotivnu kampanju na istinitim činjenicama ili pak prilagođavaju kulturu i način života u destinaciji turističkim potrebama, to u krajnjem slučaju može dovesti do oblikovanja negativnog imidža percipiranog od strane turista, budući da su oni u većini slučajeva u potrazi za izvornim i realnim doživljajima. U današnje vrijeme masovni mediji igraju veliku ulogu pri formiranju imidža turističke destinacije, te se zbog toga njihova snaga ne smije zaboraviti. Na temelju istraživanja literature koja se tiče imidža turističke destinacije, može se zaključiti kako brojni autori upravo njima pridaju sve veći značaj, te naglašavaju potrebu korištenja svih dostupnih komunikacijskih kanala kako bi se oblikovao što kvalitetniji imidž turističke destinacije.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/161 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 20:38 |
Zadnja promjena: | 05 Pro 2011 20:38 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/612 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |