Pustijanac, Dean (2008) Organiziranost poslovne funkcije prodaje u poduzeću "Croatia osiguranje d.d.". Poslijediplomski specijalistički rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Ovaj diplomski rad je iz predmeta "Poslovna organizacija", a tema je vezana za problematiku organiziranja poslovne funkcije prodaje u poduzeću. Rad se sastoji od osam dijelova pri čemu je uža tematika obrađena u četiri dijela (od prvog do četvrtog poglavlja). U nastavku se obrazlažu dijelovi rada u kojima je obrađena uža tematika rada. Prvo poglavlje rada,"Organiziranost poslovne funkcije prodaje u poduzeću Croatia osiguranje d.d.", odnosi se na organizaciju poduzeća, te daje odgovore na pitanje zašto je organizacija važna za poduzeće, i koji njezini elementi utječu na uspješnost poslovanja poduzeća. Organizacijska struktura je jedan od najvažnijih elementa organizacije, koji govori kako moraju biti podijeljeni i povezani elementi poduzeća, da bi ono uspješno poslovalo u određenim uvjetima. U drugom poglavlju rada prikazana je poslovna funkcija prodaje te oblici organizacije prodajne funkcije. Govoreći o organizacijskoj strukturi prodaje, koja je dinamičan faktor organizacije, spomenuti su vanjski i unutarnji čimbenici koji utječu na promjene u organizacijskoj strukturi, te važnost njezine prilagodbe uvjetima poslovanja. Može se reći da prodaja realizira napore svih ostalih funkcija poduzeća. Stoga su njezina organizacija i povezanost s drugim funkcijama u poduzeću od presudnog značaja za rast i razvoj poduzeća. Treće poglavlje rada prezentira opće podatke o poduzeću "Croatia osiguranje" d.d.- njegov povijesni razvoj, organizaciju te poslovnu situaciju. "Croatia osiguranje" d.d. je najveće hrvatsko osiguravateljsko poduzeće, osnovano 1884. godine, sa najvećim tržišnim udjelom na tržištu osiguranja u Republici Hrvatskoj. Stoga je ono dobar primjer kako bi jedno poduzeće trebalo poslovati i organizirati svoje poslovanje, a posebno poslovnu funkciju prodaje, koja je iznimno važna za financijski rezultat poduzeća, pogotovo ako se ono ne bavi proizvodnjom, već uslužnom djelatnošću. U četvrtom poglavlju rada prikazana je organizacija poslovne funkcije prodaje na primjeru već spomenutog poduzeća. Objašnjena je pozicija funkcije prodaje u poduzeću, način na koji je organizirana te čimbenici koji na nju utječu. Na kraju ovog rada dana je ocjena organizacijske strukture poslovne funkcije prodaje poduzeća. Pri istraživanju i izradi ovog rada korištene su osnovne matematičke i statističke metode, kao i klasične metode analize i sinteze, indukcije i dedukcije, te metode deskripcije i kompilacije.
Tip objekta: | Teza (Poslijediplomski specijalistički rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2008/53 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Financijski management |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 20:40 |
Zadnja promjena: | 05 Pro 2011 20:40 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/718 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |