E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Items where Subject is "6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.6 Trgovinska organizacija i praksa. Roba. Usluge > 658.626 Roba s trgovačkom markom ('brandom')"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Autori | Tip objekta
Jump to: F | R | U
Number of items at this level: 3.

F

Franjić, Zoran and Paliaga, Marko (2006) Istraživanje imidža gradova kao elementa upravljanja markom. Ekonomska istraživanja (1). pp. 139-149. ISSN 1331-677X

R

Rajh, Edo and Ozretić Došen, Đurđana (2009) The effects of marketing mix elements on service brand equity. Ekonomska istraživanja (4). pp. 69-83. ISSN 1331-677X

U

Uravić, Lenko and Paliaga, Marko (2008) Integralni pristup razvoju branda i gospodarskog razvoja gradova u uvjetima globalne konkurentnosti. Ekonomska istraživanja (3). pp. 77-87. ISSN 1331-677X

This list was generated on Thu Oct 19 18:34:23 2017 CEST.