E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Definiranje strategije u trgovini

Ninčević, Vedran (2011) Definiranje strategije u trgovini. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (859kB)

Sažetak

Društvena podjela rada uvjetovala je nastanak nekoliko privrednih djelatnosti, među kojima je i trgovina. Razvojem trgovine nastajale su i različite definicije trgovine. Jedna od definicija trgovine je: „Marketing trgovine znači planiranje, realizaciju i kontrolu svih aktivnosti institucijskih trgovinskih poduzeća koja su usmjerena na aktualna i potencijalna tržišta, pri čemu se ciljevi poduzeća postižu trajnim zadovoljavanjem potreba kupaca i aktivnom oblikovanju tržišta“. (Theis, 1999.) Svrha ovog završnog rada je objasniti što je to marketinška strategija, kako je definirati, koja su joj polazišta, te kako strategija može pomoći tvtkama ostvariti konkurentsku prednost. U drugom poglavlju ovoga rada biti će riječ o obilježjima i polazištima strategije, te o misiji, ciljevima i o procesu isporuke vrijednosti za kupce. U trećem poglavlju objašnjava se Ansoffova matrica, te kako navedena matrica može pomoći tvrtkama u odabiru prave strategije. Također je objašnjeno koje su to tri generičke poslovne strategije, te kakav utjecaj mogu imati na poboljšanje konkurentske prednosti neke tvrtke. U četvrtom poglavlju opisana je uloga marketinga u trgovini. Klasična teorija marketinga bavila se proizvodnim sektorima, iz čega su se razvile usluge, te marketing u trgovini. Četvrto poglavlje daje bolje objašnjava promjene koje su se zadnjih godina dogodile u sektore trgovine. U petom poglavlju se analizira primjer iz prakse, na način da se opisuje i objašnjava definiranje strategije u trgovini tvrtke „Eurotrade d.o.o“.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/199
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 23 Jan 2012 10:28
Zadnja promjena: 23 Jan 2012 10:28
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1002

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku