E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Items where Subject is "6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Autori | Tip objekta
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Z | Č | Đ | Š | Ž
Number of items at this level: 199.

A

Abramović, Tanja (2010) Marketing u funkciji očuvanja okoliša. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Ajazi, Edisa (2011) Uloga marketinga u strategijama poduzeća. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Aužina, Josip (2007) Obilježja komunikacijskog miks-a u upravljanju uslugama osiguranja. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

B

Babić, Mirjana and Babić, Maja (2012) Internet - important factor in promotion of utility companies. In: Marketing challenges in new economy. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. ISBN 978-953-7498-57-3

Balanzin, Giorgio (2006) Event marketing. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Ban, Silvia (2008) Odnos uslužnog poduzeća i korisnika usluge. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Barbo, Mattea (2011) Oblici društvene odgovornosti marketinga. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Bassani, Adriana (2010) Ponašanje organizacijskog kupca. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Bastijanić, Natali (2012) Marketing javnog poduzeća „Hrvatska pošta“ d.d. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Bačak, Bojan (2012) Marketinška strategija visokoobrazovanih institucija. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Belušić, Iva (2011) Ponašanje potrošača i „zeleni“ proizvodi. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Belušić, Lara (2011) Utjecaj marke na donošenje odluka o kupovini. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Benazić, Dragan (2012) Marketing management of consulting services and Croatian customers behaviour. In: Marketing challenges in new economy. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. ISBN 978-953-7498-57-3

Benazić, Dragan (2011) Ponašanje hrvatskih poslovnih korisnika u nabavi i korištenju usluga poslovnog savjetovanja. Ekonomski pregled, 26 (11). pp. 662-692. ISSN 0424-7558

Benazić, Dragan (2006) Utjecaj kvalitete usluge životnog osiguranja na politiku cijena. Magistarski rad thesis, Sveučilište u Zagrebu.

Benažić, Tihana (2009) Marketing kulturnih događaja namijenjenih turističkom tržištu. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Bestulić, Ana (2008) Kvaliteta usluge s osvrtom na hotelijerstvo. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Bevanda, Vanja (2007) Marketing informacijski sustav. In: Marketing informacijski sustav. Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, pp. 183-209. ISBN 978-9958-690-36-5

Bevanda, Vanja and Baracskai, Zoltan (2002) Intelligent portal solution for Project Monitoring. In: The International Conference on Information and Intelligent Systems, 25-27.11.2002., Varaždin, Hrvatska.

Bevanda, Vanja and Tomić, D. (2002) Pronalaženje znanja u skladištima podataka kao potpora odlučivanju u marketingu. Zbornik radova, Sveučilište u Mostaru, Ekonomski fakultet Mostar. pp. 93-113.

Bijakšić, Sanja and Jelčić, Sandra and Ćavar, Dijana (2007) New trends in retail trade and their influence on consumers' behavior in view of area of Herzegovina. In: 4th International Conference "Global Challenges for Competitiveness: Business and Government Perspective", 27-29. 9. 2007., Pula, Croatia.

Bilić, Deana (2009) Proces marketinga i marketinški plan u poduzeću Brijuni. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Bičić, Leila (2008) Kolaborativni marketing u turističkoj destinaciji. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Blažević, Zoran (2010) Marketing sportskih organizacija s osvrtom na olimpijski marketing. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Blažević, Zrinka and Drvenkar , Nataša (2012) The last minute arrangement as a price strategy of the Croatian tourism at the time of recession. In: Marketing challenges in new economy. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. ISBN 978-953-7498-57-3

Bodetić, Ana (2011) Specifičnosti prodaje i distribucije u hotelijerskom poduzeću. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Bodiroža, Vesna (2009) Upravljanje odnosima i izgradnja lojalnosti korisnika. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Boras, Debora (2006) Marketing seljačkog turizma. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Brajković, Ivana (2006) Strategijsko djelovanje poduzeća i države u promicanju turizma. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Brencis, Ainars (2011) Brand image of Croatia in perception of Latvians. In: The 5th International Scientific Conference "Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil".

Breznik, Marko (2011) Istraživanje tržišta. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Brkarić, Karla (2012) Interna komunikacija u poduzeću Holcim (Hrvatska) d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Budan, Mislav (2010) Ponašanje korisnika usluga. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Budicin, Sandra (2007) Marketing u bankarstvu s osvrtom na promociju u OTP banci d.d. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Bunić, Marisela (2009) Logistika prodaje i distribucije na primjeru poduzeća "Podravka" d.d. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

C

Cimbola, Natalija (2012) Uloga uslužnog osoblja u ostvarenju konkurentske prednosti poduzeća Vipnet d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Ciunova-Shuleska, Anita and Grishin, Maria and Palamidovska, Nikolina (2012) Young people´s attitudes toward mobile phones in the Republic of Macedonia. Ekonomska istraživanja (4). pp. 1067-1078. ISSN 1331-677X

Cvitković, Željko (2013) Kvaliteta usluge. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Cvjetković, Irena (2012) Medijsko komuniciranje i društvo - televizija kao medij. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

D

Deak, Lara (2011) Marketing golf turizma - stanje i izazovi za budućnost. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Dedić, Goran and Križman Pavlović, Danijela and Miočević, Dario (2011) An inquiry into service quality, customer satisfaction and behavioural intentions relationships. In: The 5th International Scientific Conference "Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil".

Devlić, Ivana (2011) Google tražilica – čimbenici tržišnog uspjeha. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Devčić, Sanja (2011) Marka proizvoda kao marketinški element. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Devčić, Sanja (2013) Oblikovanje fizičkog okruženja u dječjem vrtiću "Vjeverica". Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Dlačić, Jasmina and Žabkar, Vesna (2012) Relationship commitment, relational equity and company image in customer loyality development. Ekonomska istraživanja (2). pp. 503-524. ISSN 1331-677X

Dokupil, Ljiljana (2013) Proces razvoja "XD" Concepta prvog hrvatskog električnog automobila. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Dolenec, Sanja (2012) Istraživanje prihvaćenosti koncepta internoga marketinga na primjeru bankarskog sektora Republike Hrvatske. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Donadić, Anna Maria (2012) The role of marketing in the process of developing a new product as exemplified by the Meralys nasal spray. In: Marketing challenges in new economy. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. ISBN 978-953-7498-57-3

Došen, Ana (2009) Subkulture i njihov utjecaj na ponašanje u kupovini. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Družetić, Nensi (2012) Situacije konkurencije tijekom životnog ciklusa proizvoda. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Dušanić, Žužana (2006) Marketing u turizmu u funkciji održivog razvitka turizma. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Dužanec, Jana (2007) Integralno upravljanje uslugama putem 8P na primjeru kozmetičkog salona Thalgo centar. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

E

Ereš, Katia (2011) Politika promocije u turizmu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

F

Fanjak, Željko (2008) Integrirana marketinška komunikacija elektroničke javne uprave u Republici Hrvatskoj. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Flojhar, Danijela (2011) Strategije u međunarodnom marketingu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Fornažar Agić, Kristina (2007) Marketing i etika. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Franković, Anamarija (2012) Dimenzije društvene odgovornosti poduzeća. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

G

Gaberšek, Štefica (2009) Održivi urbani turizam: marketinška perspektiva. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Gaberšček, Šanel (2010) Strateški savezi. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Gaćina, Tatjana (2011) Marketinški informacijski sustav u hotelijerskim poduzećima. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Grbac, Bruno and Vujičić, Maja (2012) Neuromarketing - new approach to marketing activities. In: Marketing challenges in new economy. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. ISBN 978-953-7498-57-3

Grebenar, Anja (2009) Tehnološki zasnovani načini isporuke usluge u bankarstvu. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Gregurec , Iva and Dvorski, Stjepan and Dobrinić, Damir (2012) Use of social networking sites for public relations. In: Marketing challenges in new economy. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. ISBN 978-953-7498-57-3

Gregurec , Iva and Vranešević, Tihomir (2012) Usage of virtual communities for companies´ communication with customers - a theoretical review. In: Marketing challenges in new economy. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. ISBN 978-953-7498-57-3

Griparić, Andrea (2012) Specifičnosti poslovnog marketinga. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Grubor, Karmen (2009) Event marketing na području Istarske Županije. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

H

Hadžić, Dalila (2011) Vrste maloprodaje i ponašanje potrošača. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Harauzek, Katarina (2009) Marketinška koncepcija kao poslovna filozofija. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Herner, Željko and Marinac, Antun and Mijoč, Ivo (2007) Importance of marketing for apple producers in Croatia. In: 4th International Conference "Global Challenges for Competitiveness: Business and Government Perspective", 27-29. 9. 2007., Pula, Croatia.

Hlavati, Kristina (2012) Važnost medija marketinške komunikacije u planiranju medija miksa za studentsku populaciju. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Horvat, David (2010) Mogućnosti zlouporabe vladajućeg položaja na tržištu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

I

Igrec, Marija (2011) Koncept imidža u marketingu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Iković, Sanja (2011) Upravljanje marketingom u poduzećima za pružanje usluga prijevoza. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Islambegović, Marta (2010) Interni marketing u uslužnim djelatnostima primjer Hypo Alpe-Adria-Bank d.d. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Ivanišević, Vinka (2012) Pretpristupni fondovi Europske unije i njihov utjecaj na ponašanje kupaca. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Ivašić, Tatjana (2010) Turbo marketing kroz četiri marketinške aktivnosti. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

J

Jakominić, Tomislav (2007) Društvena odgovornost i etika u marketingu. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Jalušić, Denis (2012) Integrirana marketinška komunikacija. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Januš, Sanja (2009) Uloga ljudskog čimbenika u stvaranju i isporuci usluge. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Jerman, Damjana and Završnik, Bruno (2012) Model of marketing communications effectivenes in the business -to-business markets. Ekonomska istraživanja (SE1). pp. 364-388. ISSN 1331-677X

Jerman, Damjana and Završnik, Bruno (2011) Model of marketing communications effectiveness in the business-to-business markets. In: The 5th International Scientific Conference "Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil".

Juranović, Kristina (2013) Stil života i njegov utjecaj na kupovinu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Juranović, Vanessa (2011) Obilježja marketinškog informacijskog sustava u putničkim agencijama. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Jurcan, Marino (2011) Strateško marketinško planiranje u kulturnom turizmu- primjer grada Pule. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Jurišić, Vladimir (2010) Marketinški splet luksuznih proizvoda. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

K

Kakeeto-Aelen, Terry and Van Dalen, Jan (2011) Using relatipnship marketing instruments as a strategy to create customer satisfaction among small and medium enterprises in Uganda: the mediating role of customer experiences. In: The 5th International Scientific Conference "Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil".

Kalanj, Anita (2011) Specifičnosti organizacije marketinških aktivnosti u hotelijerstvu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Kamenar, Paola (2013) Komunikacijski aspekti uslužnih susreta. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Katić, Nada (2011) Utjecaj situacijskih čimbenika na ponašanje kupaca. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Kihli, Ina (2011) Neprofitni marketing- strateško upravljanje i brendiranje društvenog centra Rojc. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Klaić, Roberta (2008) Istraživanje tržišta za potrebe hotelijerskih poduzeća na primjeru poduzeća "Maistra" d.d. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Klarić, Paolo (2011) Teškoće oko kontole prodaje na primjeru Puljanka- Brionka d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Kocijan, Silvija (2011) Provođenje procesa marketinškog istraživanja. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Kolić, Ivanka (2009) Strategija diferencijacije proizvoda na primjeru vodećih Hrvatskih proizvođaća vode. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Konecnik Ruzzier, Maja and Petek, Nusa (2012) Country brand i feel Slovenia: first response from locals. Ekonomska istraživanja (2). pp. 465-484. ISSN 1331-677X

Kontošić, Roberta (2009) Utjecaj marki na ponašanje u kupovini. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Kos, Ani (2011) Marketinški splet Holcima d.o.o. Koromačno. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Kostelac, Maja (2009) Kriteriji odabira prodajnog mjesta na primjeru prodavaonice prehrambenih proizvoda. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Kozjak, Ivana (2012) Povezanost zadovoljstva potrošača i CRM-a. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Krajcar, Dolores (2009) Marketing sponzorstva. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Kshetri , Nir (2012) The organizational economics of social media. In: Marketing challenges in new economy. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. ISBN 978-953-7498-57-3

Kurtović, Ana (2010) Zeleni marketing kao aspekt društveno odgovornog marketinga. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

L

Ladavac, Nina (2012) Sportski marketing sa osvrtom na Olimpijske igre. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Liović, Martina (2010) Uloga marketinga u održivom razvoju nautičkog turizma u RH. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Ljevar, Barbara (2012) Stvaranje marke maslinova ulja u Istri. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Lončarić, Robert (2008) Politički marketing. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Lucić, Snježana (2007) Konkurentnost usluga. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Lukić, Matko (2008) Utjecaj fizičkog okruženja u marketingu usluga. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

M

Macan, Matea (2012) Zeleni marketing. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Maglica, Danijel (2011) Upravljanje prodajom i procesi u poduzeću Aluflexpack. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Marijančević, Josip (2008) Značaj i odrednice kvalitete usluga. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Marić, Patricija (2008) Upravljanje markom proizvoda Ronhill s osvrtom na životni ciklus marke proizvoda. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Marković, Alex (2013) Utjecaj marke na donošenje odluka o kupovini. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Marković, Suzana and Raspor, Sanja (2011) Measuring customers' expectations: gaining competitive advantages in restaurant industry. In: The 5th International Scientific Conference "Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil".

Martinovski, Nenad (2008) Žalbe kao potencijal lojalnosti korisnika usluga. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Martinčić, Barbara (2013) Politike određivanja cijena u maloprodajnom lancu Wal-Mart. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Matika, Danijel (2009) Strateško marketinško planiranje. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Matošević, Suzana (2013) "Kritični uslužni susreti". Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Medančić, Sanja (2011) Suradnja neprofitnih organizacija s profitnim sektorom. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Miletić, Renata (2008) Primjena koncepcije društveno odgovornog poslovanja u financijskim institucijama Republike Hrvatske. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Mirković, Maja (2013) Etika u reklamiranju. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Mudri, Natalija (2012) Ponašanje korisnika usluga. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

N

Nefat, Ariana and Benazić, Dragan (2003) Kritični uslužni susreti u visokom obrazovanju. Tržište, Časopis za tržišnu teoriju i praksu, 15 (1/2). pp. 55-71. ISSN 0353-4790

Nefat, Ariana and Benazić, Dragan and Alerić, Dražen (2012) Antecedents and outcomes of service recovery satisfaction in telecommunications in Croatia along with the role of image and perceived switching costs. Ekonomska istraživanja (4). pp. 1051-1066. ISSN 1331-677X

Nefat, Ariana and Lucić, Snježana (2007) Service competitveness: Antecedents and consequences of superior customer value. In: 4th International Conference "Global Challenges for Competitiveness: Business and Government Perspective", 27-29. 9. 2007., Pula, Croatia.

Ninčević, Vedran (2011) Definiranje strategije u trgovini. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Novak, Manuela (2009) Interkulturna komunikacija i marketing. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Novitović, Nebojša (2011) Upravljačke implikacije cvijeta usluga hotela Lone. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

O

Oliva, Ernes (2010) Integrirana marketinška komunikacija u marketingu kampanja. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Ortolio, Ana (2010) Trendovi makrookruženja i njihov utjecaj na marketing poduzeća. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

P

Palin, Luana (2011) Strategija marketinga „The Walt Disney Company“. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Palić, Božo (2011) Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija u poslovanju, marketingu i prodaji. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Paulinić, Rea (2007) Značaj i čimbenici zadovoljstva korisnika usluge u poduzeću Arenaturist. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Pačić, Zoran (2007) Obilježja marketinškog miksa u hotelskom poduzeću. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Pemper, Sanja (2011) Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Perkov Svilan, Marina (2010) Marketinška komunikacija na primjeru turoperatora Uniline. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Perković, Margita (2010) Izravni marketing. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Perčević, Hrvoje (2011) Transfer pricing methods applied in Croatian companies. In: The 5th International Scientific Conference "Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil".

Petravić, Marcela (2011) Politika cijena u putničkim agencijama. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Pifar, Tihana (2010) Marka u uslužnom poduzeću. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Piralić, Ivona (2012) Utjecaj usmene predaje na društvenim mrežama u integriranoj marketinškoj komunikaciji. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Piralić, Ivona (2010) Zaštita potrošača u Hrvatskoj. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Popović, Petra (2009) Obilježja marketinškog miksa bankarske usluge. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Popović, Sonja-Barbara (2007) Mrežni marketing u Hrvatskoj. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Poropat, Leonard (2010) Marketing u emitiranju televizijskog programa s osvrtom na rad lokalne TV postaje- TV NOVA. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Prelec, Olja (2009) Uloga kvalitete u međunarodnom marketingu. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Prijić, Ines (2011) Važnost zadovoljstva kupaca u marketinškom nastupu poduzeća T-mobile. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Pužar, Sanja (2012) Proces planiranja marketinga u poduzeću Arenaturist d.d. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

R

Rabar, Kristina (2011) Komunikacija i ponašanje kupaca. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Radolović, Neda (2011) Marketinške komunikacije u poduzeću Algoritam d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Radulović, Silvija (2010) Upravljanje marketingom u maloprodaji na primjeru Lesnine d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Rahimić, Zijada and Uštović, Kenan (2011) Establishment and sales team education in function of building value creation selling system. In: The 5th International Scientific Conference "Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil".

Ratković, Ivana (2011) Politika prodaje i distribucije u turizmu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Razović, Mili (2012) Social network and promotion of tourist destination. In: Marketing challenges in new economy. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. ISBN 978-953-7498-57-3

Rašković, Ratka (2008) Strateški marketing u uslugama s osvrtom na poduzeće Maistra d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Ristić, Blanka (2009) Prodajno osoblje u uslužnim susretima na primjeru VIPNET d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Rojnić, Barbara (2009) Obilježja i izvor komunikacijskih poruka prema korisnicima u uslugama. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Ružić, Erik and Benazić, Dragan (2013) The relationship between job-related burnout and job satisfaction in personal selling. Ekonomski vjesnik, 26. pp. 83-92. ISSN 0353-359X

S

Sain, Tatjana (2011) Osoblje kao instrument marketinškog miksa u hotelijerskim poduzećima. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Segetlija, Zdenko and Mesarić, Josip and Dujak , Davor (2012) Importance of distribution channels - marketing channels - for national economy. In: Marketing challenges in new economy. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. ISBN 978-953-7498-57-3

Serajlić, Maja (2009) Analiza utjecaja situacijskih čimbenika u procesu kupnje. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Slivar Tiganj, Iva and Lončarić, Dina (2013) Model of optimization of DMOs marketing communication via Internet. In: Proceedings of the 1st AARESOC International Conference on Business & Management: Current Research, Issues and Best Practices in Business and Management from an Interdisciplinary Perspective. -.

Stevanović, Sandra (2009) Primjena marketinga u HP - Hrvatskoj Pošti d.d. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Stojanović, Ana (2011) Ponašanje potrošača u kladionicama. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Stojnić, Petra (2012) Marketing u turizmu na seljačkim gospodarstvima. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

T

Tijanić, Suzana (2013) Internet marketingom do konkurentske prednosti. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Toker, Didem and Tozan, Hakan and Vayvay, Ozalp (2013) A decision model for pharmaceutical marketing and a case study in Turkey. Ekonomska istraživanja (1). pp. 101-114. ISSN 1331-677X

Travljanin , Renata (2012) Introduction of Twinson(R) products on Croatian market. In: Marketing challenges in new economy. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. ISBN 978-953-7498-57-3

Tripković, Tamara (2010) Analiza utjecaja situacijskih čimbenika u procesu kupovine prehrambenih proizvoda. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Turković, Martina (2009) Organizacija marketinga u nacionalnim parkovima i parkovima prirode Republike Hrvatske. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

U

Uravić, Lenko and Urošević, Nataša Međunarodni marketing management: Moguća primjena u turizmu Istre. Neznam.

Uravić, Lenko and Šugar, Violeta (2009) Tourist destination-standards, stars and quality; from myths and delusions to the reality. Ekonomska istraživanja (3). pp. 111-126. ISSN 1331-677X

V

Valentić, Danijela (2008) Primjena marketinga u turističkoj agenciji Atlas. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Varga, Sanja (2008) Društveno odgovorno poslovanje na primjeru trgovačkih društava Istarske županije. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Verbanac, Sanja (2013) Uloga osoblja u marketingu uslužnih organizacija na primjeru Mercator-H d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Vižintin, Alen (2007) Internet u službi marketinške komunikacije. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Vodopija-Milić, Dolores (2011) Donošenje odluka kod organizacijskog kupca. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Vojnić-Tunić, Sanda (2007) Marketing usluga s naglaskom na interni marketing. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Vrhovac, Marija (2010) Marketinške komunikacije novo izgrađenih stanova na tržištu nekretnina. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Vrkić, Zoran (2012) FINA´s e-invoice market placement strategy. In: Marketing challenges in new economy. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. ISBN 978-953-7498-57-3

Vuković, Jana (2009) Etički marketing. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Vulin, Vaso (2009) Uslužni marketing u funkciji lojalnosti korisnika. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Z

Završnik, Bruno and Jerman, Damjana (2003) Global marketing communications in the business-to-business market. In: Globalization and Entrepreneurship: Fears, Challenges and Opportunities, 24-26.4.2003, Pula, Croatia.

Zgrablić, Erika (2010) Dizajn kao integralni element proizvoda. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Zolfani, Sarfaraz Hashemkhani and Zavadskas, Edmundas Kazimieras and Turskis, Zenonas (2013) Design of products with both international and local perspectives based on Yin-Yang balance theory and SWARA method. Ekonomska istraživanja (2). pp. 153-166. ISSN 1331-677X

Zorić, Darinka (2006) Potrebe i koristi internog marketinga u turizmu. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Č

Čuić, Ana (2008) Glazba u marketingu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Čuić Tanković, Ana and Alerić, Dražen (2012) Music influence on product perception in advertising. In: Marketing challenges in new economy. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. ISBN 978-953-7498-57-3

Đ

Đurović, Lana (2012) Izazovi marketinga u zdravstvenom turizmu Republike Hrvatske. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Š

Šehanović, Jusuf and Križman, Danijela (1997) Marketing menedžment ugostiteljskih poduzeća u Istri. Tržište, Časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (12). pp. 253-258. ISSN 0353-4790

Šoštarić, Filip (2011) Marketinški informacijski sustav u funkciji tržišne orijentacije poduzeća. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Štemberga, Patricia (2012) Marketinški miks Erste & Steiermarkische banke. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Štifanić, Karolina (2009) Obilježja i mogućnosti primjene drušvenog marketinga. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Štifanić, Karolina (2012) Obilježja mogućnosti primjene mobilnog telefona kao marketinškog komunikatora sa naglaskom na mobilno oglašavanje. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Ž

Žajgar, Sandra (2012) Marketinški miks u poduzeću VIPnet d.o.o. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Žgomba, Sandra (2009) Promidžbene aktivnosti turoperatora - Generalturist d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Živolić, Marina (2013) Poslovna filozofija poduzeća. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Živolić, Sanja (2008) Primjena koncepcije marketinga u sustavu turističkih zajednica Republike Hrvatske. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Župan, Jelena (2007) Internet kao instrument istraživanja tržišta i marketinga. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

This list was generated on Tue Dec 12 07:26:24 2017 CET.