Radolović, Neda (2011) Marketinške komunikacije u poduzeću Algoritam d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Marketing definiramo kao suvremeno područje ekonomije koje počiva na razmjeni te obuhvaća sve oblike komunikacije tvrtke s vanjskim svijetom. Da bi osigurali uspješnu prodaju svojih proizvoda i usluga poduzeća moraju komunicirati sa svojim sadašnjim i potencijalnim kupcima te stvoriti strategiju pozicioniranja. Pozicioniranje će uspjeti ako se osmišljena poruka uspješno prenese ciljnoj skupini preko pravih kanala komunikacije. Uspješno ulaganje u marketinšku komunikaciju znači da poduzeće odlučuje koje oblike marketinške komunikacije i kojim intenzitetom će ih koristiti. Cilj te koncepcije je prijenos jasne, dosljedne i atraktivne poruke kroz mnogobrojne komunikacijske kanale. Iako ulaganje u sve oblike marketinške komunikacije ima brojne prednosti, važno je znati koji su nedostaci kako se od pojedinog alata ne bi očekivalo nemoguće. Komunikacija je preduvjet za upravljanje održivom konkurentskom prednošću. Svrha rada je objasniti marketinšku komunikaciju i utvrditi njezine oblike, te kojim se oblicima marketinške komunikacije za potrebe promocije koristi poduzeće Algoritam u svome poslovanju. Diplomski rad podijeljen je na tri cjeline. U prvoj cjelini definira se pojam komunikacije i njezini oblici te uloga marketinške komunikacije. Druga cjelina objašnjava oblike marketinške komunikacije te se definira pojam i razvoj integrirane marketinške komunikacije, navode se obilježja i proces integracije. Treća i posljednja cjelina na primjeru poduzeća Algoritam nastoji prikazati koje oblike marketinške komunikacije poduzeće koristi u svome poslovanje te se daje kritički osvrt na primjenu marketinške komunikacije u poduzeću. Prilikom izrade diplomskog rada korištene metode znanstvenog rada su: metoda kompilacije, metoda deskripcije, metoda indukcije i metoda dedukcije.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/204 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 22 Feb 2012 11:35 |
Zadnja promjena: | 22 Feb 2012 11:35 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1010 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |