Ikić, Engel (2011) Upravljanje konfliktima. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (439kB) |
Sažetak
Konflikt je opći fenomen, koji se može pronaći na svim razinama života ljudskih bića. Smatram da su konflikti stari koliko i čovječanstvo te da su sasvim prirodna, neizbježna i nužna pojava. Nepostojanje konflikta znači da je sva moć u rukama jedne strane koja ima vlast i moć i polazi od toga da postoji samo jedna "istina" i da je samo jedna strana u pravu što može rezultirati upotrebom i eskalacijom sile. Konflikt može nastati kad ljudi iskazuju različita mišljenja, imaju različite ciljeve, interese ili postupaju po različitim principima i vrijednostima. Rješavanje konflikata u tim okolnostima može biti izrazito teško radi navedenih razlika. Cilj rada je analizirati konflikte, njihovo djelovanje i upravljanje konfliktima. Smatram da je za svakog menadžera važno biti pripremljen i suočit se na pravi način prema nastalim konfliktima u poduzeću. Upoznavanje s obilježjima konflikata i načinima njihovog upravljanja pomoći će menadžeru smanjiti velik broj nepotrebnih konflikata, ali isto tako poticati konstruktivne konflikte koji će poboljšati izvedbu pojedinaca i cijelog poduzeća. Na taj način se razvijaju vještine i sposobnosti menadžera da se suočavaju s konfliktima i pozitivno ih usmjeravaju. Za izvore podataka korištene su leksikoni, knjige, članci u časopisima, rječnici, online baze podataka i internet. Pri izradi rada korištene su metode analize i sinteze, metode deskripcije, statističke metode i metode klasifikacije. Rad je sadržajno podijeljen na četiri poglavlja. Nakon prvog uvodnog poglavlja, slijedi drugo koje čine obilježja konflikata podijeljena na definiciju i pojam konflikta, uzroke konflikata, vrste organizacijskih konflikata, faze konfliktnog procesa i efekte konflikata. Treće poglavlje čini upravljanje konfliktima, podijeljeno na procese upravljanja konfliktima, dimenzije i stilove koji se primjenjuju pri upravljanju konfliktima, metode upravljanja konfliktom, rješavanje konflikata od strane trećih i na kraju poglavlja faze uspješnog upravljanja konfliktima i naputci za uspješnije upravljanje konfliktima. Nakon trećeg poglavlja slijedi četvrto poglavlje odnosno zaključak i na kraju popis literature.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/208 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.3 Međuljudski odnosi u poduzeću |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 22 Feb 2012 11:34 |
Zadnja promjena: | 22 Feb 2012 11:34 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1014 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |