E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Upravljanje konfliktima

Ikić, Engel (2011) Upravljanje konfliktima. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (439kB)

Sažetak

Konflikt je opći fenomen, koji se može pronaći na svim razinama života ljudskih bića. Smatram da su konflikti stari koliko i čovječanstvo te da su sasvim prirodna, neizbježna i nužna pojava. Nepostojanje konflikta znači da je sva moć u rukama jedne strane koja ima vlast i moć i polazi od toga da postoji samo jedna "istina" i da je samo jedna strana u pravu što može rezultirati upotrebom i eskalacijom sile. Konflikt može nastati kad ljudi iskazuju različita mišljenja, imaju različite ciljeve, interese ili postupaju po različitim principima i vrijednostima. Rješavanje konflikata u tim okolnostima može biti izrazito teško radi navedenih razlika. Cilj rada je analizirati konflikte, njihovo djelovanje i upravljanje konfliktima. Smatram da je za svakog menadžera važno biti pripremljen i suočit se na pravi način prema nastalim konfliktima u poduzeću. Upoznavanje s obilježjima konflikata i načinima njihovog upravljanja pomoći će menadžeru smanjiti velik broj nepotrebnih konflikata, ali isto tako poticati konstruktivne konflikte koji će poboljšati izvedbu pojedinaca i cijelog poduzeća. Na taj način se razvijaju vještine i sposobnosti menadžera da se suočavaju s konfliktima i pozitivno ih usmjeravaju. Za izvore podataka korištene su leksikoni, knjige, članci u časopisima, rječnici, online baze podataka i internet. Pri izradi rada korištene su metode analize i sinteze, metode deskripcije, statističke metode i metode klasifikacije. Rad je sadržajno podijeljen na četiri poglavlja. Nakon prvog uvodnog poglavlja, slijedi drugo koje čine obilježja konflikata podijeljena na definiciju i pojam konflikta, uzroke konflikata, vrste organizacijskih konflikata, faze konfliktnog procesa i efekte konflikata. Treće poglavlje čini upravljanje konfliktima, podijeljeno na procese upravljanja konfliktima, dimenzije i stilove koji se primjenjuju pri upravljanju konfliktima, metode upravljanja konfliktom, rješavanje konflikata od strane trećih i na kraju poglavlja faze uspješnog upravljanja konfliktima i naputci za uspješnije upravljanje konfliktima. Nakon trećeg poglavlja slijedi četvrto poglavlje odnosno zaključak i na kraju popis literature.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/208
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.3 Međuljudski odnosi u poduzeću
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Datum pohrane: 22 Feb 2012 11:34
Zadnja promjena: 22 Feb 2012 11:34
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1014

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku