Đurović, Lana (2012) Izazovi marketinga u zdravstvenom turizmu Republike Hrvatske. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Predmet istraživanja ovog završnog rada su izazovi marketinga u zdravstvenom turizmu Republike Hrvatske. Cilj rada je bio istražiti izazove koji se pojavljuju u primjeni marketinga u zdravstvenom turizmu, te prepreke koje se javljaju u razvoju ovog selektivnog oblika turizma. Uloga marketinga ima veliku važnost u poslovanju svakog poslovnog subjekta. Ukoliko marketing nije koordiniran, kontinuiran i inovativan, prodaja turističkog proizvoda neće ostvariti zadovoljavajući profit ili drugi cilj nekog poslovnog subjekta. Uspješnost i profitabilnost turističkog poslovanja ovisi o sustavnom i koordiniranom upravljanju marketinškim aktivnostima; planiranjem, organizacijom i kontrolom marketinških aktivnosti. Zdravlje je najstariji motiv turističkih kretanja. Briga o fizičkom, mentalnom i duhovnom zdravlju stvara novi trend u današnjem užurbanom svijetu, gdje se javlja potreba za održavanjem, unaprjeđenjem, te ponovnim vraćanjem fizičko-psihičke kondicije. Zdravstveni turizam je selektivni oblik turizma čiji je trend razvoja u prošlosti bio suočen s velikim problematikama. Jedan od najvažnijih razloga zapostavljanja razvoja kvalitetnog zdravstvenog turizma u Hrvatskoj je nesporazum između sektora zdravstva i sektora turizma, te administrativne barijere s kojima se susreću potencijalni investitori. Danas zdravstveni turizam ima tendenciju pozitivnog razvoja. Marketing u zdravstvenom turizmu zahtijeva stručnost, maštovitost i kreativnost kako bi ciljna skupina prepoznala i iskusila kvalitetu usluga subjekata turističke ponude. Za dobro poslovanje Daruvarskih i Istarskih toplica, kao i svih organizacija, potreban je stručan kadar koji je sposoban prilagoditi se tržišnim promjenama, zaposlenici motivirani za rad, te marketinški stručnjaci. Hrvatski zdravstveni turizam je trenutačno nedovoljno razvijen, te nisu iskorišteni svi potencijali. Hrvatska obiluje brojnim prirodnim ljekovitim činiteljima te posjeduje faktore za razvoj zdravstvenog turizma. Neophodno je postaviti više kriterije koji se moraju ostvariti u ponudi smještajnih objekata, te kvalitete usluga.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2012/2 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 14 Mar 2012 09:45 |
Zadnja promjena: | 14 Mar 2012 09:45 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1087 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |