E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Research of implementation on internal marketing in companies in the Republic of Croatia

Paliaga, Marko and Strunje, Željko (2011) Research of implementation on internal marketing in companies in the Republic of Croatia. Ekonomska istraživanja (1). pp. 107-121. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (277kB)

Sažetak

Marketing ima važnu ulogu u stvaranju proizvoda i usluga prisutnih na tržištu današnjeg izrazito dinamičnog i turbulentnog poslovnog okruženja kojeg označava svakodnevna borba za zadržavanje tržišnih pozicija i ostvarivanje konkurentne prednosti. Za razliku od vanjskog marketinga, unutarnji marketing je još uvijek nedovoljno istražen i korišten u hrvatskim poduzećima. Interni marketing uključuje know-how, sposobnoti, alate, metode i tehnike koje se koriste na internom tržištu (unutar poduzeća) s ciljem ostvarivanja sinergije svih zaposlenih u skladu s temeljnim ciljevima, misijom i strategijama poduzeća. Ovaj rad je usredotočen na istraživanje karakteristika internog marketinga u poduzećima prisutnim na hrvatskom tržištu. Cilj istraživanja je odrediti, putem preliminarnog istraživanja, implementaciju principa i koncepta internog marketinga u Hrvatskoj i njegovu zastupljenost u hrvatskim poduzećima. Prethodni radovi i iskustva objavljeni u stranim publikacijama ukazuju na prednosti implementacije ovog koncepta unutar poduzeća uz snažan utjecaj na stvaranje konkurentne prednosti, osobito u pogledu usluga, zadovoljstva potrošača i odanosti kako klijenata tako i zaposlenika poduzeća.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 1/2011
Ključni pojmovi: interni marketing, marketing usluga, zaposlenici, management
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Sep 2012 11:31
Zadnja promjena: 08 Jan 2013 08:45
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1116

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku