Paliaga, Marko and Strunje, Željko (2011) Research of implementation on internal marketing in companies in the Republic of Croatia. Ekonomska istraživanja (1). pp. 107-121. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (277kB) |
Sažetak
Marketing ima važnu ulogu u stvaranju proizvoda i usluga prisutnih na tržištu današnjeg izrazito dinamičnog i turbulentnog poslovnog okruženja kojeg označava svakodnevna borba za zadržavanje tržišnih pozicija i ostvarivanje konkurentne prednosti. Za razliku od vanjskog marketinga, unutarnji marketing je još uvijek nedovoljno istražen i korišten u hrvatskim poduzećima. Interni marketing uključuje know-how, sposobnoti, alate, metode i tehnike koje se koriste na internom tržištu (unutar poduzeća) s ciljem ostvarivanja sinergije svih zaposlenih u skladu s temeljnim ciljevima, misijom i strategijama poduzeća. Ovaj rad je usredotočen na istraživanje karakteristika internog marketinga u poduzećima prisutnim na hrvatskom tržištu. Cilj istraživanja je odrediti, putem preliminarnog istraživanja, implementaciju principa i koncepta internog marketinga u Hrvatskoj i njegovu zastupljenost u hrvatskim poduzećima. Prethodni radovi i iskustva objavljeni u stranim publikacijama ukazuju na prednosti implementacije ovog koncepta unutar poduzeća uz snažan utjecaj na stvaranje konkurentne prednosti, osobito u pogledu usluga, zadovoljstva potrošača i odanosti kako klijenata tako i zaposlenika poduzeća.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 1/2011 |
Ključni pojmovi: | interni marketing, marketing usluga, zaposlenici, management |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Sep 2012 11:31 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 08:45 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1116 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |