E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Media in collecting information on tourism destinations and sociodemographic characteristics

Bošković, Desimir and Težak, Ana and Saftić, Darko (2010) Media in collecting information on tourism destinations and sociodemographic characteristics. Ekonomska istraživanja (3). pp. 111-120. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (307kB)

Sažetak

Odabir medija je element promocije. Svrha mu je stvaranje prvog utiska, odnosno imidža turističke destinacije te je stoga usmjeren na određen profil turista. Mediji i socio-demografske karakteristike turista su među najvažnijim elementima u stvaranju imidža određene turističke destinacije. Osnovni cilj ovog rada je određivanje veze između socio-demografskih karakteristika turista i odabira medija pri dobivanju informacija o turističkoj destinaciji. Podaci o odabiru medija su prikupljeni u sklopu istraživanja interesa turista za konzumiranjem organske hrane koje je provedeno u kolovozu i rujnu 2008. Podaci su obrađeni hi-kvadrat testom.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 3/2010
Ključni pojmovi: odabir medija, turistička destinacija, socio-demografske karakteristike turista, Istarska županija
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 659 Reklama, publicitet. Informativni rad. Odnosi s javnošću > 659.1 Reklama, publicitet. Oglašavanje > 659.13 Vizualni mediji oglašavanja
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Sep 2012 11:35
Zadnja promjena: 08 Jan 2013 07:50
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1193

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku